3/03/2014

IMG_6451_Fotor
IMG_6470_Fotor

Masentavasta säästä ja yliopistohakustressaamisesta huolimatta tänään on ollut hyvä päivä, koska

♥ Heräsin aamuyöllä kattomaan Oscareita ja avasin tv:n juuri sen kuuluisan selfien ottohetkellä! Upea show ja Ellen DeGeneresiä nyt vois ylistää vaikka loputtomiin aawhhh ♥ Olin heti kello yhdeksän reikäleipä Lippupisteen tiskillä ostamassa lippuja Weekendiin. Ai että, oon jo nyt ihan täpinöissäni enkä malta oottaa elokuuhun! ♥ Sain aamun aikana soiton koululta ja pääsin pitkästä aikaa sijaistamaan. Olin tänään kiva ope, enkä antanut juuri mitään järkeviä tehtäviä. Osittain ehkä siksi, ettei mulla ollut mitään materiaaleja tuntien varalle XD ♥ Voisin melkeen sanoa pursuavani inspiraatiota niihin hemmetin ennakkotehtäviin! Vihdoin mulla on myös aikaa ryhtyä toteuttamaan niitä, joten se on menoa kohta ♥ Kävin pitkästä aikaa lenkillä yhden kaverin ja koirien kanssa ♥ Appelsiinit on niiiiiin hyviä tähän aikaan vuodesta ♥ Mulla on kerrankin vapaa maanantai-ilta, ja pääsen vatsapeppujumppaan puhisemaan ♥ Tykkään mun uusista denim-paidoista ihan hulluna! ♥

Mitähän vielä? Ihanaa, että välillä on tämmösiäkin päiviä. Kun kaikki tuntuu järjestyvän.

No comments:

Post a Comment