3/24/2014

don't tell me the sky is the limit if there are footprints on the moon

IMG_0940
IMG_0906

Mua melkein naurattaa. Mä en oikeesti ikinä saa itteäni niskasta kiinni ennen, ku on pakko - se tuli huomattua taas. Mä suunnittelin ja hain inspiraatiota ikuisuuden niin, että itse toteuttamiselle jäi sit aivan liian vähän aikaa. Onneks mä osaan kuitenkin olla supertuottelias kiireen painaessa niskaan ja deadlinen häämöttäessä muutaman päivän päässä.

Ja jotta tästä viikosta tulisi vielä vähän jännittävämpi, pitää mun tehtävien teon ohessa revetä miljoonaan muuhunkin paikkaan. Pitkiä päiviä tanssiopistolla, töissä touhuamista ja vähän sosiaalista elämää siihen väliin. Kaiken kukkuraksi mulla on ollut jo yli viikon kurkku tosi kipeenä ja sain vielä silmätulehduksenkin. Mua oikeesti naurattaa.

Mut ens viikolla mä voin palkita itseni. Kun tehtävät on palautettu Otaniemeen ja pääsen pitkästä aikaa ihailemaan maisemia lentokoneen ikkunasta. Pieni kaupunkiloma Amsterdamiin ei vois tulla parempaan saumaan!

6 comments:

  1. mulla sama noiden e-tehtävien kaa! ois ollu kiva kokeilla vaik mitä mut aika ei tunnu vaa ikinä riittävän (vaikka olihan sitäkin annettu kyllä ihan tarpeeks...)! vikalla viikolla saa aina eniten aikaan :-D tsemppiä!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nojoo! mulla oli kyllä aikaa, mut jotenki kehittelin päässäni niin monia ideoita et olin lopulta ihan sekasin niiden kanssa :-D sit oli vaan pakko pitää välipäivä ja yrittää alottaa puhtaalta pöydältä. vika viikko on todellakin se aikaansaavin XD

      Delete
  2. Anonymous24/3/14

    Oot tosi kaunis!:-) Sulla on ollu mun lemppariblogi jo pitkään ja aina ootan innolla että tulis uus postaus:-) Tsemppiä ja hieno toi piirustus:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ihanasta kommentista!!! <3 et usko miten mahtavaa on kuulla, et vaikka tää postaustahti nyt on mitä on, niin joku siellä jaksaa kuitenkin odottaa mun juttuja :)

      Delete
  3. Anonymous25/3/14

    Älä stressaa ! Hyvin kaikki sujuu ja noista etätehtävistä tulee varmasti hyvät :) Tsemppiä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih kiitos :') toivotaan niin!

      Delete