3/31/2014

because i'm happyyyyy

aaaeeeIMG_6513_Fotor
aaaaaaIMG_6517_Fotor

Viime viikon loppu oli hektisin ikinä. Mun teki melkein mieli tirauttaa pari onnen kyyneltä, kun eilen illalla sain viimein mun tehtävät valmiiksi. Pääsin myös pitkästä aikaa nukkumaan ilman sitä tunnetta, että aamulla on pakko ryhtyä tekemään jotain tai kiiruhtaa töihin tai mennä treeneihin. Mä vietinkin aamuni tänään rauhassa pakkaillen ja tulevaa viikkoa fiilistellen.

Mä oon nyt pari päivää Espoossa, minkä jälkeen otetaan tosiaan suunnaksi jo kovin keväinen Amsterdam! Mä oon kuullut kyseisestä kaupungista pelkkää hyvää, ja ootan innolla pääseväni tutustumaan siihen itsekin. Reissun pääpointti on mun serkun väitöstilaisuus, jota päästään seuraamaan ja juhlimaan, mut kyllä me keretään kaupungillakin parisen päivää pyöriä. Onks teillä kellään mitään vinkkejä tai ehdottomia must see -juttuja Amsterdamiin liittyen? Kokemuksia otetaan vastaan! :-) Shoppailumahdollisuudet ainakin kiinnostaa kovasti, enkä malta pysyä pöksyissäni koska A&F... 

10 comments:

  1. Kiireettömän aamut on mahtavia! :) Nykyään tuntuu että on vapaapäivätkin täynnä tekemistä, eikä aamuisin saa olla rauhassa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kyllä! Mitä enemmän pitää hosua paikasta toiseen, sitä enemmän osaa arvostaa ihania kiireettömiä aamuja :-)

      Delete
  2. Anonymous31/3/14

    Sulla on aivan ihana blogi ja ihania kuvia aina! :-) ja tää ei liity tähän postaukseen mutta ois kiva jos voisit laittaa tähän blogiin mobiiliversion koska luen tosi usein kännykällä ja tätä on aika huono lukee tällee :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon, huippua kuulla! :-) mä oon ottanu sen vartavasten pois joskus kun mua ärsytti se mobiiliversio XD mut voin mä sen takas laittaa :-DD

      Delete
  3. Anonymous2/4/14

    Ihana postaus jälleen kerran ! :) mistä noi ihanat arskat muute on ;3?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, jälleen kerran :-) ne on Lindexiltä!

      Delete
  4. Anonymous3/4/14

    mistä toi sun tietokoneen suojapussi on? aivan ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on Incasen, ostettu Applen liikkeestä :)

      Delete
  5. Anonymous13/4/14

    Sun blogi on kyllä ihan lemppareita :-) voisitko tehä joku kerta jotain videoo? Oon tykännyt aiemmin paljon niistä sun videoista niin joku myday video esimerkiksi ois kiva x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon! :) mä tykkäisin kyllä tehdä videoita, mut on vaan pienoinen ongelma - mun kameralla ei voi ottaa videokuvaa :D kaikki mun videot on kuvattu jonkun muun kameralla. mutjoo kahtellaan, ehkä tähän joku ratkaisu löytyy ;-)

      Delete