2/09/2014

09/02

kollaasiii9214

Atm! Istun parhaillaan junassa matkalla Helsinkiin ja mun kaveria tapaamaan Mä juon smoothieita melkein joka aamu, treenin jälkeen, iltapalaksi... Jotain niin helppoa ja terveellistä! Ehkä viimeisen viikon sisällä näiden juominen on jäänyt vähemmälle, ja mitä kävi? Tulin heti kipeäksi :-D Mun poikaystävän perhe kasvoi viime viikonloppuna yhden koiranpennun verran! Vietin yhden aamun tällä viikolla tän söpöläisen lapsenvahtina ja puruleluna, ja oon kyllä ihan myyty. Niin hurmaava pieni typykkä! En tiiä, helpottiko vai pahentiko tää mun omaa pentukuumetta... Kävin tällä viikolla myös pitkästä aikaa kampaajalla. Latvoista lähti monta senttiä kuollutta reuhkaa ja latvoja vaalennettiin lisää. Tykkään!

Mulla on tiedossa kivat pari päivää pääkaupunkiseudulla! Ei varmaan tehdä mitään ihmeitä, kun ollaan molemmat vähän kipeitä, mutta ihanaa joka tapauksessa päästä vaihtamaan maisemaa. Kivaa alkavaa viikkoa teillekin! :-)

3 comments:

  1. Anonymous9/2/14

    Missä asut?

    ReplyDelete
  2. Mikkelin lähellä :)

    ReplyDelete
  3. oi smoothie on rakkautta!

    ReplyDelete