1/14/2014

new basics

IMG_5560_Fotor
IMG_5571_Fotor

Vaikka mä oon viimeaikoina yrittänyt jarrutella uusissa vaatehankinnoissa, on niin sanottujen vaatekaapin kulmakivien haaliminen ihan okei. Etenkin, jos niitä on etsinyt jo pitkään.

Oon varmaan joskus maininnut, että mun on ihan tosi hankalaa löytää täydellisesti istuvia farkkuja. Ginan Kristenit kuuluu niihin harvoihin, jotka sopii mun jalkoihin kuin nakutettu. Viime viikolla Ginassa piipahtaessani huomasin, että sinne oli tullut kyseistä mallia kivassa perussinisessä värissä ja kokojakin löytyi, joten en aikaillut. Oon liian usein jäänyt miettimään, ja palannut lopulta vain toteamaan, ettei jäljellä ole enää oikeita kokoja. Jokainen tarvii hyvin istuvat siniset farkut!

Myös siisti musta bleiseri kuuluu niihin perusvaatteisiin, joita tulee varmasti tarvitsemaan jossain vaiheessa. Mä en itseasiassa oo koskaan omistanut sellaista, ennen kuin nyt! Jo oli aikakin.

Uusille vaatteille pitää tietenkin raivata uutta tilaa vaatekaapin uumenista. Mä oon koonnut taas monta säkillistä käyttämätöntä vaatetta kirpparille toimitettavaksi, ja pitäiskin tässä pikapuoliin käydä varaamassa pöytä. Tästä eteen päin yritän hankkiutua eroon turhista vaatteista ja hamstrata vaatekaappiini enemmän laatua, klassikoita, yhdisteltävyyttä ja käyttöikää.

2 comments:

  1. Anonymous15/1/14

    Kai kerrot sitten minne viet ne vaatteet ja milloin? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu tietenkin! todennäkösesti vien Mikkelin Wilmaan ja Wihtoriin :-)

      Delete