12/02/2013

nyt on joulukuu

Tästä viikonlopusta nautittiin kyllä täysin siemauksin! Lauantai oli ihana päivä - ulkona sateli hiljaksiin (tai iltaa kohden vähän reippaamminkin) lunta ja oli jotenkin ihan joululomafiilis. Käytiin pikavisiitillä kaupungilla ja ilta pyhitettiin Netflixille ja hyville leffaeväille. Oli kivaa viettää piitkästä aikaa laatuaikaa ihan vaan perheen kesken!

Tälle päivälle mulle sitten napsahti yllättäen työvuoro. Hahah, oishan tää viikonloppu nyt ollut ihan tylsä muuten! Illasta mä näin Anniinaa ja me suunniteltiin vähän viikon päässä siintävää Tukholman reissua. Voi vitsit, en malta oottaa!

Sit tällanen sekalainen satsi kuvia ja juttuja näin sunnuntai-illan ratoksi!

IMG_4992_Fotor
Aamupalaa tänään salin jälkeen. Mä lainasin veljen vaniljaheraproteiini -pussista ruokalusikallisen puuron sekaan, hyvää tuli! Mua jotenkin etoo noi proteiinimömmöt sellasenaan tai juomana, mut esimerkiks just puuron tai pannareiden seassa ne menee mainiosti.

IMG_4975_Fotor
Edellisessä kuvassa näkyvän mukin lisäks mulle tarttui taannoiselta Ikea-reissulta mukaan tää ihana Stockholm -tyyny! Mua kiehtoo sisustuksessa pääosin kaikki vaalea ja yksinkertainen, jonka vastakohtana on kuitenkin jotain graafisia yksityiskohtia. Kuvan tyyny on oiva esimerkki, samaten Marimekon Siirtolaputarha -kulhot. Mä odotan kyllä ihan hulluna, et pääsen sisustamaan omaa kämppää joskus hamassa tulevaisuudessa...

IMG_4980_Fotor
Tässä muuan harmaa paljettineule Espritiltä. Simppeli vaate ihanalla yksityiskohdalla, tykkään! Moni muukin on tainnut tykätä, nää on nimittäin myyneet kuin häkä.

IMG_4981_Fotor
Vihdoin mulla on Longchamp vähän näppärämmässä koossa! Tää on ihan täydellisen kokoinen esimerkiks shoppailemaan mennessä. Ja niin sievä!

IMG_5020_Fotor_Fotor_Collage
Tän viikonlopun ehdoton hittivaate - äitin vaatekaapista löytynyt lämmin ja pehmeä villapaita.

IMG_4998_Fotor_Collage_Fotor
Mä leivoin tänään terveyspullia! Vähän jännitti, ja vaikka ulkonäkö saattaa pienesti hämätä, niin näistä tuli ihan älyttömän hyviä! Resepti on Kaisan blogista. Käykää ihmeessä kaikki muutkin herkkupeput tsekkaamassa - tuolta löytyy vaikka sun mitä ihanaa ja pelkästään terveellisillä ainesosilla!

Oho, hujahtipa aika taas hirveetä kyytiä postausta tehdessä! Nyt mä voisin pujahtaa nukkumaan ja jännittämään a) sitä, montako kertaa meiltä menee yön aikana sähköt poikki ja b) sitä, saanko mä viettää huomenna rauhallisen vapaapäivän vai en. Viimeaikoina on nimittäin käynyt niin, et mä saan soiton töihin pahimmillaan tunnin varotusajalla, mieluiten aamulla ennen kahdeksaa. Saas nähdä, kuinka huomisaamuna käy!

4 comments:

  1. Anonymous2/12/13

    Kiva postaus ja ihania kuvia! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, kiva et tykkäsit :)

      Delete
  2. Anonymous2/12/13

    seurusteletko sä enää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyllä seurustelen :-)

      Delete