12/19/2013

from stockholm

Miten tämmösenkin minipostauksen tekemiseen voi mennä viikko? :-D Pitänee tehdä joku uudenvuodenlupaus tän bloggaamisen parantamisen suhteen... Eniveis, tässä Tukholmasta viime viikolla mukaan tarttunut saalis! Osa ostoksista oli tietenkin joululahjoja ja ne jäi luonnollisesti kuvien ulkopuolelle.

IMG_5264_Fotor
Vaikka se Arlandan VS oli aika pieni, ois sieltä tarttunut mukaan vaikka mitä ihanaa! Mä onnistuin pysyttelemään näissä hihii. Vartalosuihkeet annoin kavereille tuliaisiksi.

IMG_5271_Fotor
Hollisterilta kollarit sekä keskimmäinen paita mulle ja toinen paita poikaystävälle.

IMG_5277_Fotor
Pari perustoppia Bikbokista, näitä tarvii aina!

Tsemmosii! Mä alan kyllä pikkuhiljaa melkein ahdistua kaikesta tästä ostosten tekemisestä :-D Kunhan viimeisetkin joululahjat on hommattu, mä aion pitää kunnon shoppailulakon. Älä osta mitään -tammikuu, kuulostaisko hyvältä? Sitä tammikuuta vois mun puolesta kyllä venyttää vähän pidemmällekin.

Mä oon tänään hiihdellyt lähinnä kotona sisätiloissa ja koettanut kaivaa esiin sitä kuuluisaa joulufiilistä. Yritän kovasti olla välittämättä tosta marraskuisen harmaasta säästä ja miettiä sen sijaan, että koostuu se joulu muustakin kuin vain kauniista talvimaisemasta. Ainakin tänään joulutortut, kynttilät, lahjojen paketointi ja Rajattoman joululevy sai mut vihdoin tuntemaan, että jouluun on tosiaan enää alle viikko!

No comments:

Post a Comment