11/04/2013

writer's block

IMG_0315_Fotor
IMG_0326_Fotor

Tänään mulla oli pitkästä aikaa hidas päivä. Harvinaista herkkua! Koiranlenkityksiä ja tunnin salitreeniä lukuunottamatta oon hönöttänyt sisällä ja naattinut, kun ei tarvii kiirehtiä mihinkään. Oli aikaa leikkiä vähän kamerallakin!

Mun päässä on pyörinyt monta aihetta, joista kirjottaa tänne, mut nyt tositoimiin ruvettuani pää onkin yhtäkkiä ihan tyhjä. Tai mun on siis äärettömän hankalaa pukea niitä ajatuksia sanoiksi. Yritin äsken, ei toiminut. Pelkkää sekavaa jaarittelua. Tuntuu, et ennen sitä vaan laski sormet näppikselle ja tekstiä alkoi tulla kuin itsestään. Haluun oppia taas kirjottamaan.

Tai ehkä kadoksissa on vaan rutiini tähän hommaan, ei itse kirjotustaito. Turhauttavaa, mut minkäs teet.

Eniveis, mä sain tänään vihdoin valmiiksi videokoosteen meidän keväisestä New Yorkin reissusta! Yritän saada sen mahis pian tännekin näytille. Stay tuned ;-)

2 comments:

  1. Ootko sää aina kuvaillu Canonilla vai onko sulla ollu Nikonia missään välissä? :) Ite kuvailen vaan Nikonilla, mutta mietin, että voisin jossain vaiheessa pistää kalustoo vaihtoon ja aattelin siks kysästä että onko sulla kokemuksia muista merkeistä että vois vertailla :)

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä oon kuvannut pelkästään canonilla! tai oon mä testaillut kaverin nikonia joskus, mut varsinaisesti mulla ei oo kokemusta muista merkeistä. suosittelen kyl erittäin lämpimästi canonia! :) mullakin alkaa pikkuhiljaa olla aika vaihtaa vähän uudempaan kameraan, toi 450D rupee näyttää jo vanhuuden merkkejä :-D

      Delete