10/14/2013

THE PERFECT PARKA

IMG_0066_Fotor_Collageee_Fotor
IMG_0072_Fotor
IMG_0066_Fotor_Collage_Fotor
IMG_0055_Fotor
Parka Esprit

Uusi talvitakki, check! Tai pikemminkin syksytalvikevättakki. Oikea monitoimitakki. Mä jaksaisin ylistää tätä parkaa töissäkin joka asiakkaalle varmaan maailman tappiin saakka! Kun meille tuli näitä kolmessa eri värissä, mä nappasin heti tummansinisistä oman kokoni jemmaan. Muutaman viikon vatvomisen jälkeen mä päätin lopulta kiikuttaa takin kotiin ja se oli menoa se. Tää on vaan niin ihana ja lämmin! Ehkä vähän turhankin lämmin, kun tässä joku aika sitten oli paikoin vielä tosi aurinkoinen ja leppoisa keli. Mut esimerkiks tänään mä en tuolla viimassa taivaltaessani ois selvinnyt ilman tätä pehmeää pelastajaa.

Nää parkat on ainakin Mikkelin Espritillä menneet aikalailla kuumille kiville, mutta toivottavasti muualta päin Suomea löytyy vielä kokoja! Käykää ihmeessä kokeilemassa ja ihastumassa. Sieltä löytyy kyllä monta muutakin ihanaa takkiyksilöä...

Espritistä puheen ollen, kiinnostaisko ketään Mikkelin seudulla liikkuvaa pieni kampanja? Me kehiteltäis mieluusti jotain, jos sieltä ruudun toiselta puolelta vaan löytyy mielenkiintoa :-)

Mä muuten lisäsin edelliseen postaukseen muutaman kuvan lisää!

8 comments:

  1. Anonymous15/10/13

    Ihana takki ja oot tosi kaunis (: sulla on yks mun lemppari blogeista! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon! :-)

      Delete
  2. Todellaki kamppanja kiinnostas! :) Ja mulla on samanlaine takki, ostin sen viime vuonna ja se on ihana! Sit ku etin tän vuonna syystakkia yllätyin ku noita oli tänäki vuonna :D hyvä takki siis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kuulla ;-) toi on ihan huibbbbu, en yhtään ihmettele et niitä tuli vielä tänäkin vuonna!

      Delete
  3. On kyllä ihana takki! :---)

    ReplyDelete
  4. Tuo takki on aivan mahtava!
    http://jennariikkas.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Ihana blogi ja ihanii kuvii!! Sait uuden lukijan! :)
    thinkimperfect.blogspot.fi

    ReplyDelete
  6. kampanjat on ain iha jepa! :) ja toi takki, ite tilasin netist yhen takin ja se on vielkipostis matkalla, meinaa jäätyä ulos nahkatakis :s

    http://www.se-x-factory.blogspot.fi

    ReplyDelete