10/17/2013

RIGHT NOW

IMG_0151_Fotor

Tällä hetkellä mä istuskelen hiljaisessa kodissa keittön pöydän ääressä ja ajattelin väsäillä postausta muutaman viimepäivinä napatun kuvan ympärille. Mä tulin just kaupungilta asioilta, joten nyt tällanen pieni rauhallinen rentoutumishetki mukaan napatun subin kera tuntuu kyl olevan ihan paikallaan! Kohta vielä pari jaksoa Modern Familyä (kolmaskin kausi on viimein tullut Netflixiin!!), kunnes mä lähden taas viilettämään.

IMG_0138_Fotor
IMG_0140_Fotor

Uudet Niken sisäpelikengät Intersportista! Mä latasin tällä viikolla pitkästä aikaa salikorttini ja mikä motivoiskaan paremmin treenaamaan kuin uudet tuliterät popot. Intersportissa oli hyvät alet, eikä näille jäänyt hintaa kuin vajaat neljäkymppiä. Kävin muuten myös tsekkaamassa Mikkeliin tänään avatun Stadiumin, mut ei siellä ihmispaljoudessa pystynyt edes ajattelemaan :-D Pitää käydä myöhemmin uudestaan, kunhan toi avajaisrumba vähän rauhottuu.

IMG_0144_Fotor

Mun lompakko keveni myös yksien Vagabondin nilkkurien verran... Mutta kun nää on ihan täydelliset. Pehmeetä nahkaa, tosi hyvät jalassa ja villasukkakin mahtuu tarvittaessa. Oon pitkään etsinyt tän tyylisiä kenkiä ja vihdoin tärppäsi! Eikä Vagabondeja vaan voi olla liikaa.

IMG_0117_Fotor
IMG_0119_Fotor

Nähtiin eilen pitkästä aikaa tyttöjen kesken perinteisesti kanasalaatin parissa! Tuntuu ihan mahdottomalta järjestää yhteistä aikaa, kun yks meistä käy koulussa, yks paahtaa töissä täyspäiväisesti ja yks (minä) säätää pää kolmantena jalkana missä milloinkin. Onneks kerettin nyt viimein nähdä ja vaihtaa kunnolla kuulumisia :-)

IMG_0123_Fotor

Tässä mä, sotkunen ponnari ja nolo poseeraus kadulta eilen ennen tanssiharkkoja. En tiedä muista kanssabloggaajista, mut mun mielestä kuvien ottaminen kaupungilla ihmisvilinän (tässä kuvassa ei kyllä näy merkkiäkään mistään vilinästä, mut siltä se tuntui haha) keskellä on jotenkin niin awkward :-D En tiiä, haha. Pitäis varmaan useemmin poseerata julkisilla paikoilla, niin siihen jopa tottuis. Mut onks se nyt niin pakollinen taito?

IMG_0109_Fotor
IMG_0116_Fotor

Loppuun vielä herkutteluvinkki kaakaon ystäville ja kylmien ilmojen fiilistelijöille - Clipperin luomukaakaojauhe! Toi on niiiin hyvää ja niiiin täyteläistä, eikä ainesosina oo käytetty mitään muuta kuin kaakaojauhetta ja sokeria. Pari teelusikallista kuumaan maitomukilliseen ja sit vaan sohvan nurkkaan viltin alle fiilistelemään!

8 comments:

  1. Kivoi kuvii! Ite en ikinä kehtaa missään ihmistenilmoilla kuvailla asua, koska tulee just sellanen fiillis et kaikkii kattoo kummissaan. :D
    thinkimperfect.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) haha jep, mut pitäis vaan ajatella että siinähän kattovat! :D

      Delete
  2. Apua, mistä noi nilkkurit on ja maksoko paljon? Oon yrittäny metsästää noit nii kaua kaikkialt :D

    http://www.se-x-factory.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on sokokselta ja hinta ois oikeesti ollut jotain satasen paikkeilla, mut s-etukortilla ne makso 79,99 :-) siellä on joku kampanja meneillään!

      Delete
  3. Hahaa oon iha samaa mieltä, keskustassa on tosi awkward ottaa kuvia..mielummin jossain vägän syrjemmässä :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mm :-D mut toisaalta ihmisten keskellä otetut kuvat näyttää jollain tapaa mielenkiintosemmilta mun mielestä! tai sit oon kuvannut niin paljon jo jossain pellossa et alkaa kyllästyttää ne :-DD

      Delete