10/21/2013

halloweeniä ja tallinnaa

IMG_0159_Fotor_Fotor_Collage
IMG_0159_Fotor_Fotor_Collageee

Mun pidennetty viikonloppu vierähti oikein kivoissa merkeissä! Lauantaiaamuna mä suuntasin Espooseen mun kaverin luo, missä me pidettiin illalla supermukavat (vaiko sittenkin -karmivat?) halloweenpippalot tyttöporukalla. Oli aivan mahtava ilta ja sain monta ihanaa uutta tuttavuutta! Ruokapuoli oli emännän puolesta erittäin kunnossa - bataattikeittoa, kana-viikuna-salaattia ja omenapiirakkaa Amerikan tyyliin. Nam! Ruokapöydän ääressä istuskelun lisäks me mm. katsottiin teeman mukaisesti kauhuleffa, tehtiin toisillemme pieniä jekkuja sekä ihailtiin meidän kekseliäitä asuja. Sit me kans istuttiin pitkälle yöhön olkkarissa ja kerrottiin omakohtaisia kauhujuttuja. Jännää ja mielenkiintoista!

Kiitos vielä kaikille parhaasta seurasta :-)

IMG_0197_Fotor
IMG_0207_Fotor

Sunnuntaiaamuna me käytiin tän mun kaverin kanssa tsekkaamassa hänen tuleva uusi asuntonsa. Vaikka huoneet oli vielä aika tyhjillään, niin se kämppä oli kyllä silkkaa rakkautta joka neliömetriä myöten! Kuvissa näkyy mun ehdoton lempparikohta sieltä eli partsille kyhätty ihana sänkysysteemi, sekä mun tuliaisiksi viemä Espritin avaimenperä kotiavaimille. Voi, en malta oottaa tupareita!

Tän pikkuvisiitin jälkeen mun perhe tuli poimimaan mut kyytiin ja sit huristeltiin satamaan. Tehtiin siis pieni syyslomareissu Tallinnaan. Meidän hotelli sijaitsi vanhassakaupungissa, ja heitettyämme kamat sinne me kerettiin sunnuntain aikana shoppailla vähän, löhöillä huoneissa, rentoutua hotellin spassa, ottaa kasvohoidot äitin kanssa sekä syödä illalla pienessä ja viihtyisässä italialaisessa.
Tänään hotelliaamupalan jälkeen kierrettiin rauhassa vielä muutamat kaupat, kunnes lähdettiin takas Suomen puolelle. Laivamatkat taittui kätevästi katamaraanilla reilussa tunnissa.

IMG_0214_Fotor
IMG_0216_Fotor
IMG_0223_Fotor
IMG_0228_Fotor

Voi että mä rakastan noita Tallinnan vanhoja mukulakivikujia ja niiden fiilistä! Pitäis joskus mennä tonne ihan vaan kävelemään ja ihailemaan niitä vanhoja taloja ja katuja.

IMG_0231_Fotor
IMG_0243_Fotor

Ihana pieni irtiotto arjesta näin syysloman alkuun! Tai no, mun kohdalla mistään lomasta ei kyllä voi puhua, koska loppuviikko menee aika tiukasti töissä. Mut perjantaina voi taas höllätä! Eräälle tulee nimittäin 19 mittariin... Voi apua, en haluu olla vielä niin vanha :-D

10 comments:

  1. Anonymous22/10/13

    Kiva postaus ja oot tosi kaunis :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous22/10/13

    Aivan ihanii kuvii!! Millä muuten muokkaat ne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! nää on muokattu fotorilla :)

      Delete
  3. kauniita kuvia ja ihanan näkösiä herkkuja! Nammmm! Ps. Mä oon ihan varma, et ihmisen geeneissä on joku asia, joka aiheuttaa 19-v. synttärikriisin! Pakko olla, itelläki oli meinaan aivan järkyttävä kriisi kesällä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. herkut oli kyllä parhaimmasta päästä! haha niinpä :D 19 on muutenkin ihan turha ikä... tai jotenkin tuntuu et kun on täyttänyt 18, niin synttäreillä ei oo sillee enää mitään merkitystä :DD niillä vuosilla siis.

      Delete
    2. Anonymous24/10/13

      Paitsi ku täyttää 21! :D (viinaa!!)

      Delete
  4. Anonymous24/10/13

    Oliko halloween jo?:O :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ollut, tää oli tällanen pre-halloween :D

      Delete