10/03/2013

grey is the new pink

Mun bloggaustaidot on vissiin jotenkin ruosteessa, kun oon saanut kulutettua tänkin postauksen seurassa jo ihan tuhottomasti aikaa. En jaksa enää välittää, miten sekava tästä oikeen tuli :-D Tässä siis vähän kuvia ja fiiliksiä tältä päivältä!

IMG_0957_Fotor

Mä menin tänään kampaajalle aamukymmeneltä. Tai itseasiassa juoksin, koska en löytänyt autolle parkkipaikkaa tarpeeks läheltä hahaaa... Tyylikästä myöhästymistä lukuunottamatta oli kyllä oikein onnistunut kampaajakäynti! Me ei vielä loihdittu sitä mun haaveilemaa liukuvärjäystä, koska nää latvat ei kestäis liian rajua vaalentamista. Sen sijaan raidotettiin vähän liukuvärjäystä mukaillen erityisesti sieltä, missä näkyi vielä tummempaa hiusta. Pääsin myös eroon kuivista hamppulatvoista. Lopputulos näyttää tosi luonnolliselta - just mitä toivoinkin!

IMG_0924_Fotor
IMG_0926_Fotor

Näin pirteen värisiä juttuja mä nappasin tänään mukaani kaupungilta. Harmaa on uusi pinkki! Enää mä en haali vaatekaappiini pelkkää neonpinkkiä, kuten keväällä, vaan harmaan eri sävyjä. Jotenkin näin syksyä kohden kaikki maanläheiset sävyt tuntuu vaan paremmalta!

Musta on muuten tullut (Espritillä työskentelyn seurauksena) yllättävän kriittinen vaatteiden materiaaleja kohtaan. Ennen mua ei ois voinut vähempää kiinnostaa, että tuo yllä näkyvä neule on 100% akryyliä, mut nyt mua kieltämättä vähän hirvitti. Oli vaan pakko päästä hyödyntämään Cosmon mukana tullut Vero Modan alekuponki... :-D

IMG_0930_Fotor

Kotona takeaway-kiinalaista ja pari jaksoa Modern Familyä! Mä katoin sunnuntaina Lostin viimeisen jakson (mun maailma oikeesti romahti hetkellisesti - mitä mä teen ilman mun jokapäiväisiä Lost-maratoneja???!) ja piti löytää jotain uutta kelpoa katseltavaa sen tilalle (mahdoton tehtävä). Modern Family on just sopivan aivoton ja viihdyttävä sarja :-D Jos Lostia katsellessa tuli tirautettua kyynel tai pari, niin Modernin Perheen seurassa saa kyllä nauraa maha kippurassa! Vaihtelu virkistää.

Jollain muullakin tais muuten olla nälkä...

IMG_0976_Fotor

Lenkille lähdössä! Ihanaa, kun tänään paistoi pitkästä aikaa aurinko.

IMG_0993_Fotor

Äiti toi mulle Helsingintuliaisina pari John Greenin kirjaa. The fault in our stars oli varmaan ihanin ikinä, ja odotukset näidenkin suhteen on aika korkeella!

6 comments:

  1. oii aivan ihanat hiukset ja muutenkin tosi kiva postaus! :)

    http://kerttu-noworries.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. vooooi kiitos paljon :-)

      Delete
  2. Mistä kaupasta noi John Greenin kirjat on ostettu? En oo ikinä nähny että niitä myytäisiin kaupoissa Suomessa, oon vaan kuolaillu niitä netissä... ja The Fault in Our Stars on niiiiin ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on akateemisesta! :-) en mäkään oo törmänny niihin juuri missään :o

      Delete
  3. oi ku kivat housut! mistä oot löytäny noi? :) ihana blogi tämä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. h&m:ltä löytyivät, kuten toi paitakin :) kiitos!!

      Delete