10/26/2013

birthday brunch

IMG_0244_Fotor
IMG_0248_Fotor
IMG_0255_Fotor

Mun synttäripäivä alkoi eilen kuin mikä tahansa päivä - rauhassa heräilyä, iso lasi vettä ja lenkille lähtemisen suunnittelua. Olin just ja just kerennyt astua ulos ovesta, kun pari ihanaa tytsyä tuli yllärivisiitille pienen lahjan kanssa! Meille on Anniinan ja Marin kanssa muodostunut tällanen traditio, et synttärisankari yllätetään aina pienimuotoisesti tavalla tai toisella. Mä niin rakastan yllätyksiä, etenkin kun ne onnistuu täydellisesti!

Me jatkettiin siitä mihin mä olin jäänyt, eli tehtiin lyhyt koiranpissatuslenkki sumuisessa aamussa. Sit mentiin vaan meille tsillailemaan, valmistamaan synttäribrunssia sekä popittamaan Robinia olkkarin kajareista. Ihana aamu, kiitos tytöt <3 Mun piti julkaista nää kuvat aamulla niin sanotusti reaaliajassa, mut mulle tulikin yhtäkkiä jäätävä kiire töihin, joten läppäri jäi avaamatta. Työpäivä kului rattoisasti, kun sain purettavakseni neljätoista laatikollista uutta tavaraa. Pakettien availua teemaan sopien, heheh. Paras synttärilahja saapui kuitenkin maastopuvussaan rautatieasemalle juuri sopivasti mun työvuoron päätyttyä. Käytiin poikaystävän kotona vähän laittautumassa, mistä lähdettiin juhlallisesti ulos syömään. Tän jälkeen jatkettiin kivaa iltaa vielä baarissa kavereiden kanssa. Yllätyksiä, ihania rakkaita ihmisiä, hyvää ruokaa ja musiikkia sekä kreisibailaamista. Niistä koostui mun täydellinen synttäripäivä! ps. Mulla tökki tän tekstin kanssa jotenkin ihan hirveesti... Ei oo ehkä paras idea kirjottaa blogitekstiä missään dagen efter -fiiliksissä :-D Ja hei en tajuu miks tästä hävis kappalejako kokonaan! Vai häviskö? Mitä tää blogger sekoilee

6 comments:

  1. Oi miten ihana ylläri! Voi ku mullekki kaverit järkkäis tommosia :D Hyvää myöhäistä(?) synttäriä!

    ReplyDelete
  2. Onnee!!! :) Ja kuulosti tosi kivalta koko päivä! :)
    thinkimperfect.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! vvvvoi se oli ihana päivä :-)

      Delete
  3. Looks sooo Yummi!! Don't understand your text, but I guess it's your birthday? happy birthdat thy then. Really like the photos.

    www.mydirtysho.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeppp it was my b-day! thanks a lot :-)

      Delete