9/12/2013

life lately

IMG_0850_Fotor

Tiistaiaamuna lähdössä pikavisiitille Kuopioon mummin luo!

IMG_0794_Fotor_Fotor_Collage

Tapasin tämmösen söpöläisen viime viikonloppuna

IMG_0822_Fotor

Pari viimeaikaista paitahankintaa! Zara / Cubus / Gina tricot

IMG_0830_Fotor

Zaran toppi päällä

IMG_0794_Fotor_Fotor_Collagee

Nappasin yks päivä hetken mielijohteesta Ginasta mukaan farkut, jotka osottautuivat tosi kivoiksi! / Kesän viimesiä veneilyjä (ja sateenkaari!!!)

IMG_0759_Fotor

Rahkaa + mustikoita + nektariinia + mysliä

Siinä pari kuvaa viimeajoilta! Mä en oo käynyt täällä taas vähään aikaan, mut totta puhuen - ei mulla oikeestaan oo ollut mitään postattavaakaan. Tai mitään järisyttävän suurta kerrottavaa. Oon vaan vietellyt vapaapäiviä, käynyt välillä tiuhaankin tahtiin töissä, tanssinut, ollut kummankin mummin ilona ja apuna, tehnyt opettajansijaisuuksia, kiirehtinyt aamuauringon aikaan lenkille metsään sekä ajellut meidän uudella kakkosautolla (lue: mun autolla! ;).

Palaillaan taas pian! Tsemppiä muuten kaikille syksyn ylppäreissä ponnisteleville - mä muistelen kauhulla ja ehkä vähän myös kaiholla vuodentakaista syyskuuta, kun olin hukkua ruotsin ja psykan muistiinpanojen alle... Onneks se on jo takana :-D

3 comments:

  1. Anonymous14/9/13

    oiii kivoja kuvia! mikä muuten on noiden farkkujen se malli et minä nimiset ja minkä verran maksoi? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ne oli malliltaan Lisat ja tais maksaa neljäkymppiä :-)

      Delete
  2. noi farkut on tosi kivat !

    ReplyDelete