9/30/2013

hello there

IMG_0472_Fotorrr
IMG_0470_Fotor

Täällä mä oon. Vaikkei siltä näytä. Taas mä oon vaan lähinnä tuijotellut tätä tekstikenttää, naputellut lauseen, kumittanut. Mun blogissa on lamaannus. En osaa sanoa, miten laaja lamaannus. Sen mä tiedän, että väkisin yrittämällä tää touhu ei käänny yhtään parempaan suuntaan. Ei sit millään. Mut mitä mä tässä viimeaikoina ikinä oonkaan tehnyt, ajatellut tai kokenut, on jossain mielen sopukoissa sykkinyt kutakuinkin ajatus hitsivie, tästähän täytyy kertoa blogissa. missä mun kamera on?. Siitä mä tiedän, että pitää vaan jatkaa. Jossain vaiheessa mä otan ku otankin sen kameran esiin, annan näppiksen laulaa ja teen jotain tälle blogille. Pitää vaan saada inspiraatiosta taas kiinni.

Olkaa kärsivällisiä. Pohjalta on suunta vain ylös päin ;-)

2 comments:

  1. mullakin on jostain syystä samanlainen vaihe menossa... :D Tämmösiä vaiheita taitaa tulla kaikilla bloggaajilla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihanaa, joku muukin! :D tää on ihan kamalaa. mitä pitempään on postaamatta, sitä vaikeempaa on tulla takas! ja sit hävettää ja kierre on valmis.

      Delete