8/26/2013

what i've been up to

IMG_0557_Fotor
IMG_0552_Fotor
IMG_0551_Fotor
IMG_0529_Fotor
IMG_0536_Fotor
IMG_0545_Fotor

Viime viikko oli varsin toiminnallinen! Mun kalenteri oli niin täyteenbuukattu, etten kerennyt tulla edes tänne antamaan infoa tekemisistäni. No, parempi myöhään kun ei milloinkaan!

Keskiviikkoaamuna mä hyppäsin labbis mukanani junaan ja menin pikavisiitille Helsinkiin moikkaamaan mun kaveria. Meillä olikin oikein tehokkaat kaksi päivää! Puuhattiin vaikka sun mitä koirien kanssa, lenkkeiltiin, tehtiin hyvää safkaa ja kerettiin pyörähtää myös keskustan liepeillä pariin otteeseen. Kyllä oli noutaja kuitti junassa paluumatkalla - se kun harvemmin ehtii parin päivän sisään nähdä niin paljon muita koiria, liikkua junissa, käydä koirauimalassa, vetää verijälkeä ja mitähän vielä...

Torstai-iltana kotiin palattuani mä kiirehdin pikapikaa nukkumaan, koska seuraavana aamuna piti herätä jo ennen viittä. Lähdettiin siis katsomaan poikaystävän valaa. Oli kyllä hieno kokemus! Mä en oo ennen käynyt kenenkään valassa ja muutenkin oon ollut vähän pihalla noista armeijakuvioista, niin oli kiva saada vähän mielikuvaa siitä, millanen meininki siellä oikeen on. Harmi, etten saanut sieltä mitään järkeviä kuvia!

Mä pidin itseasiassa koko viikon kameraa aika huonosti messissä. Helsingistä on toki läjä epämääräisiä puhelinkuvia, mut ei vaan napannut laittaa mitään niistä nyt tänne. Mielummin pari laadukasta kuin monta vähän vinksahtanutta räpsyä. Saatte siis tyytyä näihin kuviin, mitä otin lauantai-iltana! Meillä oli taas naapurien kesken venetsialaiset pihajuhlat, jotka piti sisällään paljon nyyttäriruokaa, kynttilöitä, pieniä kilpailuja ja hyvää fiilistä. Tää on niin ihana perinne mun mielestä!

Tsemmosta kuului mun menneeseen viikkoon :-) Mulla on muuten suunnitelmissa tehdä tästä päivästä taas sellanen päivä kuvina -postaus, pysykäähän siis kuulolla!

3 comments:

  1. Kiva postaus! :) En tiedä miksi mutta rakastuin erityisesti tohon kolmanneksi viimeiseen kuvaan, siinä on jotenkin ihana tunnelma :D

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    ReplyDelete