8/19/2013

hiushaaveita

dreamhair2456

Nyt puhutaan hiuksista, ja siitä, että mä haluan tehdä omilleni jotain. Hetipaikallakiitos.

Kuten mä edellisessa postauksessa vähän mainitsinkin, niin oon tässä jo pitkään sulatellut mielessäni ajatusta liukuvärjätystä tukasta. En tiedä, onko kyseinen tyyli jo menossa vähän ohi, mut ei se mua totta puhuen juuri kiinnostakaan. Mä nyt satun yleensä omaksumaan kaikki muodin tuulahdukset vasta vähän jälkijunassa. Eiks muotia ookin just se, et poimii sieltä sun täältä itteään miellyttäviä juttuja ja kokoaa niistä oman persoonallisen tyylinsä! Olipa asiantuntevaa, heh.

Mulla oli vielä tässä taannoin aika tummat hiukset. Viihdyin niissä kyllä, mutta vihasin sitä, miten nopeesti se ruma juurikasvu puski näkyviin. Hiukset näytti hyvältä tasan sen pari viikkoa värjäyksen jälkeen. Mun piti kerran kokeilla tota värjäämiskierrettä, jotta tajuisin viihtyväni paremmin omassa värissäni. Nyt mä haaveilen luonnollisista hiuksista. Liukuvärjäyksessäkin nimenomaan sellasesta, mikä näyttää itsestäänkasvaneelta. Juurikasvusta ois viimein jotain hyötyä! Omanvärinen tyvi ja auringonvaalentamat latvat, bueno.

Liukuvärjääminen tietää miltei pakosti blondaamista, ja blondaaminen taas ei tee kovin nannaa näille mun rutikuiville latvoille. Tiedän, näitä pitäis saksia pois ihan urakalla, mut mä en halua luopua vähäisistä pituuksistani :-D Tyydyn joka kerta napsimaan pari pakollista senttiä pois ja lotraamaan hiusnaamioilla ja hoitoöljyillä. Mä oon siis tehnyt paluuta takaisin vaaleisiin hiuksiin pikkuhiljaa jo vuoden ajan, koska äkillinen blondaaminen veis multa varmaan kaikki hiukset päästä.

On päiviä, millon mä inhoon kuivalatvasia ja pörrökiharaisia hiuksiani, mut kyllä mä näistä tykkäänkin välillä. Mä tykkään siitä, että mun hiukset on luonnostaan paksut ja taipusat. Tällä hetkellä mä tykkään jopa näistä epämääräisistä korkkiruuvikiharoista, mitkä mulle tuli ihan itsestään äsken lenkillä.

Tän postauksen pointti vois nyt sit vaikka olla se, että mä aion pikapuoliin varata kampaaja-ajan ja antaa ammattilaisen loihtia mulle jotain kivaa liukuvärjäyksen suuntaista! Kokosin myös vähän inspiraatiokuvia we♥it:stä ohessa näkyvään kollaasiin.

5 comments:

  1. Oot tosi kaunis ja liukuvärjäys sopisi varmasti !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tiiä minkä kuvan perusteella sanoit mut mä en siis oo näissä kuvissa! :-D mutta kiitos :----)

      Delete
  2. Anonymous13/9/13

    millä hakusanalla löysit tuollaisia hiuksia :)? oon värjäämässä platina blondista tollaseen luonnollisempaa, mut en löydä mitää hyvää kuvaa jota vois näyttää sitte kampaajalla :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä taisin pistää siihen hakukenttään jotain tyyliin blonde dip dyed hair tms :)

      Delete
  3. Anonymous18/9/13

    Ai ei sitte.. :(

    ReplyDelete