8/29/2013

ESPRIT VIP NIGHT

IMG_0704_Fotor_Fotor_Collage

Me järkättiin tänään Espritillä VIP-ilta. Mä olin ensimmäistä kertaa tämmösessä mukana, ja oli kyllä aivan huippu meininki! Porukkaa lappasi tasaiseen tahtiin, tarjolla oli kivoja pikku naposteltavia ja kaikilla oli hyvä fiilis :-) Tänään keskityttiin erityisesti esittelemään uusia farkkumalleja, joita kyllä kiikutettiin sovarin kautta kotiin varsin hyvällä syötöllä. Kanta-asiakkaana sai vieläpä 20% alennusta ostoksistaan!

IMG_0704_Fotor_Fotor_Collagee

Mä ehdin siinä illan aikana myös kuvailla joitain lempparivaatteitani tuolta meidän valikoimassa. Toi oikeella ylhäällä näkyvä sifonkipaita on ihan huippuihana, ja vasemman alanurkan palmikkoneuleen mä oon itseasiassa jo ehtinyt kotiuttamaan... Välillä on kidutusta olla töissä myymälässä, mistä vois viedä kassikaupalla tavaraa kotiin joka päivä :-D Mä otan luultavasti lisää ja parempia kuvia mun silmää miellyttävistä vaatteista, kunhan uusi erä syksyn uutuuksia saapuu!

Koska näitä VIP-tilaisuuksia ei koskaan voi olla liikaa, niin meillä on seuraava heti ensi keskiviikkona. Mä en oo vielä varma aikataulusta, mut päivitän tätä postausta heti kun oon viisaampi :-) Tulkaa ihmeessä Mikkelissä liikkuvat tsekkaamaan meidän valikoima, siellä on vaikka mitä kivaa!

EDIT // Keskiviikkona 4.9. klo 19-21 on siis kauppakeskus Akselin VIP-ilta, jossa meidänkin putiikki luonnollisesti on mukana. Luvassa on kaikenmoista ohjelmaa muotinäytöksistä kilpailuihin liikkeissä voimassa olevia alennuksia unohtamatta. Meiltä saa kanta-asiakkaana taas sen 20 prosenttia pois normaalihintaisista tuotteista!

8 comments:

  1. Hei meilläkin oli Espritin VIP-ilta tänään Helsingissä! :) Oli hulinaa ja tekemistä, mutta sehän oli vaan kivaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin se tais olla ympäri Suomen! Jep, oli ihanaa kun oli niin hirmunen hyörinä :-D

      Delete
  2. Eiii toi neule, pakko varmaan tulla joku päivä pyörähtää! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on ihana! tuletule :-)

      Delete
  3. Anonymous1/9/13

    Asutko Mikkelissä? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo, tai ristiinassa tarkalleen ottaen :-D

      Delete
    2. Anonymous3/9/13

      Oho :o hauskaa, ihan lähellä siis :-D oon jotenkin aina kuvitellu että asut Pieksämäellä, miksköhän XD

      Delete
    3. hahah aijaa, mistähän moinen luulo oli peräisin :DD

      Delete