8/26/2013

another day with me

Täältä pesee taas päivää kuvina! Näitä postauksia on mun mielestä huippukivaa tehdä - erityisesti silloin, kun päivään sisältyy ihan jotain kuvattavan arvoistakin.

Tänään oli tällanen perushulinamaanantai. Mä heräsin vähän pakon edessä jo kuudelta, ja vaikka oisin toki saanut jatkaa unia, päätin nauttia rauhallisesta aamusta täysin siemauksin. Nää aamut on jotenkin kauheen merkittävässä osassa aina näissä postauksissa... :-D Mut hei, aamuthan on merkittäviä! Ne määrää aika suurilta osin sen, millainen päivästä tulee. Mun maanantaiaamu meni tällä kertaa Lostia katellessa sekä hölkkälenkillä. Siellä tarkeni topissa ja shortseissa! Oi kesä, älä mee vielä pois <3 IMG_0563_Fotor

Mulla oli päällä H&M:ltä jonkun aikaa sit ostamani urheilutoppi. Toi on musta tosi kiva! Siinä on tavallaan kaks toppia kiinni toisissaan - ihonmyötäinen harmaa sekä lyhyt ja rento musta.

IMG_0570_Fotor

Lenkin jälkeen mä ahersin hetken sen päivällä ilmestyneen postauksen kanssa ja herkuttelin kerrossmoothiella, nam!

IMG_0574_Fotor

Sit mulle iski inspiraatio siivota huone, kerrankin. Olin just ottanut tän before -kuvan, kun iltapäivän aikataulut vähän aikaistui ja mun piti hirmu kiireessä keretä laittautumaan ja kipittämään bussipysäkille. Siivoaminen sit vähän jäi...

IMG_0587_Fotor
IMG_0628_Fotor_Fotor_Collage

Olin kuitenkin sen verran vikkelä, että kerkesin kaivamaan kameran esiin pysäkillä, hahah.

IMG_0602_Fotor

Mutjoo, mulla oli siis treffit Miian kanssa! Vertailtiin meidän tangleteezereitä...

IMG_0607_Fotor

... sekä popitettiin hyvää musiikkia...

IMG_0610_Fotor

...kunnes hypättiin autoon ja huristeltiin kaupunkiin!

IMG_0613_Fotor

Mulla oli nälkä, joten istahdettiin hetkeks kahville (ja lämminsavulohileivälle nam). Sen jälkeen kierreltiin vähän kauppoja, mut ei taidettu löytää mitään erikoista pieniä kosmetiikkajutskuja lukuunottamatta.

IMG_0675_Fotor
IMG_0628_Fotor
IMG_0622_Fotor
IMG_0664_Fotor
t-paita Cubus / farkkutakki H&M / farkut Dr.Denim / ballerinat Vagabond

Pitihän sitä räpsiä myös vähän kuvia! Etsittiin puistosta riittävän varjoinen kohta valokuvaamiselle ja nautittiin kuvailun ohella siitä ihanan kesäisestä ilmasta.

IMG_0683_Fotor

Mulle tarttui mukaan siis Lumenen kulmakynä ja -geeli.

IMG_0687_Fotor

Joku oli kotona kyllästynyt siihen, että kengät on eteisessä sikin sokin - tässä kapinallinen kosto. Hahah, go isi! #pointlesspost

IMG_0689_Fotor

Siivoaminen jäi lyhyeen päivällä, mut sainpas saatettua sen loppuun kotiin päästyäni! Jihuu

IMG_0686_Fotor

Keräsin illansuussa omppuja omasta pihasta iltapalaa varten...

IMG_0693_Fotor

...ja tässä mä oonkin istuskellut siitä asti. Jos mä vielä ottaisin pari kuvaa mun loppuillasta, pitäisivät ne mitä luultavimmin sisällään taas vähän Lostin kattelua sekä jotain nukkumaanmenojuttuja. Ne jääkööt tällä kertaa, eiköhän tässä ollut ihan kelpo lasti kuvia mun maanantaista! Hyvää yötä kaikille :-)

8 comments:

  1. sulla on tosi kiva blogi :-)

    tein juuri itse uuden blogin joten jos kiinnostaa niin käy ihmeessä katsomassa (ei kannata säikähtää tämän hetkistä alkeellista ulkoasua!) http://happynooww.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! käydään vilkasee :-)

      Delete
  2. ihana postaus ! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous27/8/13

    tosi kivoja kuvia!! ja sun huone on ihan unelma :o!
    voisitko tehä taas videoo jostain?sun videot on ollu niin kivoja nimittäin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah, kiitos! :-D mulla on itseasiassa ollut yks video tekeillä jo ikuisuuden, toivottavasti saan sen pian tänne... mut siis joo, saamasi pitää ;)

      Delete
  4. Voi kun olet kaunis! :)
    http://jr-myownwayofmylife.blogspot.fi/

    ReplyDelete