7/30/2013

my monday

Jotta tänne blogiin saataisiin välillä jotain väriä, päätin mä koota yhden päivän tapahtumat kuviksi taas pitkästä aikaa! Eilinen sattui olemaan varsin tapahtumarikas päivä, joten se sopi tähän ihan mallikkaasti. (Normaalisti mun päivärytmi kun menee mallia herää-lenkille-syö-töihin-syö-nuku :-D)

Aamulla mä sujautin heti herättyäni lenkkarit jalkaan, otin koirat mukaan ja kävin heittämässä aamulenkin metsässä. Täällä mökkimaisemissa on ihan mielettömät lenkkimaastot! Eniten tästä poluilla ravaamisesta saa irti nimenomaan aamuisin, kun ilma on ihanan raikas ja aurinko nousee. Aijjjettä.

IMG_0319
IMG_0320

Lenkiltä palattuani mä kävin uimassa, minkä jälkeen me koottiin aamupalatarpeet tarjottimelle ja mentiin rantapatiolle syömään.

IMG_0324

Eilen kävi tosi harvinainen juttu - mulla ja Anniinalla oli vapaapäivä samaan aikaan! :-D Siispä me päätettiin treffata rannalla ja loikoiltiin siellä auringossa koko iltapäivä.

IMG_0351_Fotor_Collage

Illansuussa mä palasin mökille, mistä me hypättiin veneeseen ja suunnattiin kesänaapurien luokse pienimuotoisiin rapujuhliin.

IMG_0354_Fotor_Collage

Oli herkkuuu...

IMG_0368_Fotor_Collage

Illan pimeydessä takaisin mökille päästyämme katsottiin vielä vähän leffaa Netflixistä. Mulla tosin alkoi silmäluomet painamaan jossain vaiheessa sen verran, että meni suurin osa juonenkäänteistä vähän ohi :-D Onneks olin kuitenkin nähnyt tän kyseisen pätkän aikasemminkin, niin pääsin heti kärryille loppuratkaisuun herätessäni, haha.

IMG_0393

Semmosta! Oisko teistä kiva saada näitä päivä kuvina -postauksia useamminkin? Kertokaa toki, jos teillä on muitakin postaustoiveita! Mä ottaisin niitä enemmän kuin mielelläni vastaan :-)

7 comments:

  1. tää postaus oli tosi kiva! lisää tämmösiä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla :) pistetään tulemaan! ;)

      Delete
  2. Anonymous31/7/13

    tää oli kiva! tälläsii lisää, mut vähän pidempi voi olla!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous31/7/13

      sais olla siis:D

      Delete
    2. Joo, ens kerralla räpsin kuvia vähän tiuhempaan :p

      Delete
  3. lisää näitä postauksia!:) kertoisitko miten tuon ipadin kanssa rekistöröidytään netflixiin, vai pitääkö se rekisteröinti tehdä tietokoneella?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun ymmärtääkseni tarvii vaan ladata appstoresta se netflix-appi ja sit pitäs toimii!

      Delete