7/08/2013

auringon alta aamuja laskemaan

IMG_9415
IMG_9374

Kotona ollaan! Ollaan itseasiassa oltu jo varhaisesta lauantaiaamusta lähtien. Viikonloppu hujahti ohi reissupöhnästä toipuen ja paremman puoliskon viimeisistä siviilipäivistä nauttien. Kyllä vain, tänään sitä alettiin meilläkin laskemaan niitä kuuluisia aamuja. Mä odotin tän päivän tuntuvan ihan ylitsepääsemättömältä, mut pelko oli turha! Inttileskeys on edelleen ihan syvältä, mutta kyllä tästä kunnialla selvitään :-)

Mulla on nyt heinäkuussa ihan tuhti määrä työvuoroja. Hyvä niin, saanpahan paljon muuta ajateltavaa! Mä alan muuten viihtyä vuoro vuorolta enemmän vaatemyyjän pestissäni. Asiakasvirtojen välissä on ihanaa vaan kuljeksia rekiltä toiselle, hipelöidä kivoja kuteita ja tehdä siinä sivussa löytöjä omaankin vaatekaappiin!

Mä kuvitin tän postauksen parilla Kreetan kuvalla. Mulla on ikävä tota turkoosia vettä... Ja auringon paahdetta... Ja kreikkalaista salaattia... Oioi <3 Luvassa on vielä ainakin yhden postauksellisen verran reissukuvia!

4 comments:

  1. Anonymous9/7/13

    Missä kaupassa oot töissä?:-) ja etkös sä kirjottanut keväällä? Haetko opiskelemaan vai pidätkö välivuotta tms..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon espritillä :) kirjotin joo keväällä, ja hain opiskelee arkkitehtuuria mut en päässy jatkoon. Siispä mä pidän välivuotta, mikä tuntuu oikeestaan ihan kivalta, nyt kun on töitäkin syksylle asti!

      Delete
  2. Mullaki lähti kulta inttiin!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sielunsisko! tsemppiä :)

      Delete