6/21/2013

here i am

Tää kirjottaminen tuntuu naurettavan hankalalta. Tai pikemminkin tän blogin hengissä pitäminen - mä vaan lykkään ja lykkään bloggeriin kirjautumista ilman mitään tähdellistä syytä. Ja mitä pitempään mä lykkään, sitä vaikeempaa tää on.

Näitä motivaatiokatoja on ollut ennenkin. Ne on hetkellisiä, ja mä tiedän niiden menevän ohi ajallaan. Tää on vaan niin turhauttavaa. Mä haluaisin kovasti pitää postaustahdin ihan järjellisenä, mut en myöskään jaaritella tänne mitään tällasta angstipaskaa.

gsfdnhnltkhnslkbfldk

Okei, mitä mulle kuuluu? Ei hassumpaa. Mä nautin kesästä, teen töitä satunnaisesti, opettelen käyttämään mäkbuukkia sekä suunnittelen tulevaa välivuotta. Mä odotan myös malttamattomana ens viikon loppua, kun me pakataan laukut poikaystävän kanssa ja vaihdetaan lokaatiomme viikoksi Kreetan auringon alle! Kel-paa :----)

Mä muuten vietin just viikon riparilla, mikä lienee myös osasyy (tekosyy) tähän postaamattomuuteen. No, hetken elo kaukana sivistyksestä mahtavien tyyppien keskellä teki kyllä varsin hyvää.

Tän sekavan valitusselitysanteeksipyyntö -postausyritelmän kuvitukseksi mä laitankin pari riparikuvaa, tuosta!

IMG_8610_Fotor
IMG_8597_Fotor
IMG_8554_Fotor
IMG_8655_Fotor
IMG_8485

Kiitos vielä teille, jotka jaksatte pitää blogin kävijäluvut edes jotenkuten elossa. Pysykää siellä, kyllä mä täältä vielä nousen ja vähän laadukkaamman sisällön kanssa!

6 comments:

  1. Ihana toi kolmas kuva!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, kesäfiiilistelykuva :)

      Delete
  2. Anonymous23/6/13

    millä muokkaat sun kuvat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nää on muokattu ohjelmalla nimeltä fotor, minkä latasin applestoresta.

      Delete
  3. voi mitä täydellisiä kuvia !<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kiitos paljon! :)

      Delete