5/04/2013

vappuu ja muuta siistii

IMAG2031-tile

Elossa ollaan, vaikkei musta kovin tiuhaan tahtiin kuulukaan! Päivät menee kutakuinkin töissä ja kotona akkuja ladaten. Tänään mä sain tosin ladata niitä akkuja ihan koko päivän verran, kun pidin vapaata eilen iskeneen kuumeen takia. Onneks nää kipeilyt menee mun kohdalla yleensä nopsaan ohi, nyt on nimittäin jo ihan jees olo!

Se vappu sitten, melkeen unohdin... No se ei kyllä mun kohdalla mennyt ihan suunnitelmien mukaan :-D Ei sillä, että mulla mitään järjettömiä suunnitelmia olis edes ollut. Meidän piti tyttöjen kanssa mennä vähän rilluttelemaan, mut ei mentykään. Tai mentiin kyllä, mut kaikki tän ah-niin-suuren big cityn menomestat oli joko ääriään myöten täynnä tai ikärajaltaan liian korkeita, eikä me siis päästy mihinkään sisälle. Great. Onneks mä kerkesin sentään pitää vähän hauskaa kotona pikkuveljen kavereiden kanssa, kun oottelin illalla kyytiä. Ei jäänyt ihan niin tylsäksi tuo mun huikeaakin huikeampi vappuaatto... :-D

Kollaasin alareunassa näkyy muuten ainoat kuvat, mitä mä räpsin tiistai-iltana. Välittyykö fiilis? En mä ihan noin surkeena ollut, paitsi sillon, kun toisaalla bilettäneet kaverit pommitti mun Whatsappia fiilistelykuvillaan... Hahah. Pusuja Miia!

Nyt ois sit tohinaviikonloppu luvassa... Sunnuntaina on tanssinäytökset ja huomispäivä menee kenraaleissa. Voisin siis pikkuhiljaa alkaa ottaa unta palloon, hyvää yötä!

2 comments:

  1. Aivan ihana blogi ja ihania kuvia!:) millä ohjelmalla teet nää kollaasit tai miten saat noi kuvan välit noin pieniks?:D Oon koittanu vaik mitä mut ei onnistu:D

    http://highfive-for-highlife.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) tää on tehty photoscapella ja siinä pystyy ite asettamaan sopivat välit kuville.

      Delete