5/28/2013

sunday's treats

IMG_4782
IMG_4789

Ruoka-annosten pakkomielteinen kuvaaminen on varmaan ihan yleistä bloggaajien keskuudessa, eikö? Mä ainakin voin myöntää sortuvani tähän ihan täysillä. Kuvan nappaamisen ohella pitää tietenkin myös huolehtia siitä, että se annos näyttää visuaalisesti kivalta ja syötävän hyvältä, heh ;-) Mä saatan viettää ikuisuuden jonkun paahtoleivän koristeluun ja vetää sen sitten kitusiini noin sekunnissa. Tavallaan naurettavaa, mut toisaalta taas ei. Mun mielestä tää valmistus-asetteltu-valokuvaamis -prosessi on merkittävä osa koko syömisnautintoa!

Keittiömyyrä kiittää ja kuittaa! Tässä pari kuvaa sunnuntain herrrrrkullisista syömingeistä :-)

10 comments:

  1. tullee nälkä näitä kattoessa!

    ReplyDelete
  2. miten oot saanu noitten kuvie välit nii pieniks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. html-koodia muokkaamalla, riippuu mallista mitä kohtaa pitää säätää. googlaa niin löydät hyvät ohjeet varmasti :)

      Delete
  3. aaah, näyttääpä hyvältä.. tuli kieltämättä hirvee nälkä:D

    ReplyDelete
  4. Namii! Mun mielestä ruokien kuvaaminen on kans niiin kivaa, varsinkin jos ne ruuat on hyviä ja niist saa hienoja kuvia..Hehehe :--D

    ReplyDelete
  5. haha, siis ookaan ainut jolle aina naureskellaan kun oon ottamassa kuvia hienoista 'gourmet' annoksistani.. xD

    ReplyDelete