5/16/2013

excited

IMG_4478
Kävin maanantaina ottamassa taas vähän lisää raitoja kampaajalla (lue: tapattamassa tätä reuhkaa vielä vähän lisää...). Oon jo melkein blondi! Tältä mun hiukset muuten näyttää, kun oon antanut niiden vaan kuivaa tekemättä niille mitään.

IMG_4494
IMG_4507
IMG_4496
IMG_4480

Mä tulin vaan heittämään pikaiset moikat ja parit tänäiltana napatut kuvat, sekä kertomaan, että mulla on ihan superi fiilis tällä hetkellä. Oon niiiiiin innoissani tulevasta kesästä! Kerron myöhemmin lisää, nyt pitää kipittää nukkumaan. Hyvää yötä ja ihanaa huomenna alkavaa viikonloppua :-)

6 comments:

  1. ihania kuvia!!:)

    petra-inmyownworld.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Ihanat hiukset sulla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! musta nää on kyllä kaikkee muuta ku ihanat atm, ihan hirveessä kunnossa :-D

      Delete