4/10/2013

these streets will make you feel brand new, big lights will inspire you

IMG_1346
IMG_1082
IMG_1127
IMG_1455
IMG_1563

Mä oon kotona. Väsyneenä, mut suhteellisen hengissä ja ennenkaikkea onnellisena. Matkustelu on ihanaa, mut vähintään yhtä ihanaa on palata kotiin. Etenkin, kun täällä odotti selviytymispakkaus ruisleivän, salmiakin ja Fazerin sinisen muodossa ♥

New York oli... en mä osaa kuvailla. Jotain sanoinkuvaamatonta. Niin erilaista, suurta, upeeta ja sykkivää. Me kerettiin kymmenen päivän aikana nähdä ja kokea ihan valtavasti, mut todistettiin samalla, ettei siihen aikaan saa mitenkään mahdutettua kaikkea. Moni paikka jäi koluamatta, mut sehän meinaa vaan sitä, että NYC kutsuu vielä vähintäänkin toistamiseen ;-)

Mä postailen enemmän kuvia, kuulumisia ja ostoksia, kunhan jetlageiltani jaksan! Nyt mä ajattelin vain nauttia hiljaisesta kodista, selata Netflixiä ja raahautua ehkä myös lenkille karistamaan tätä jumitusta pois. Kuulemiin!

20 comments:

  1. oi vitsi mitä kuvia!! ihan helvetin hienoja :-D

    ReplyDelete
  2. Aaa, apua miten kivoi kuvii! Hih, ja kiva biisi:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, soi päässä :-D

      Delete
  3. Replies
    1. Upeesta kaupungista saa vaan upeita kuvia :p

      Delete
  4. Oii upeita kuvia! Ja toi on kyllä totta, ei nykissä voi kokea kaikkee vaikka kuinka monta kertaa siellä käviskin. Itekkin oon kerran käyny ja olis mahtavaa pästä uudelleen:)

    http://byarna.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep! Mulle iski vaan kahta kauheempi halu päästä sinne takas!! :D

      Delete
  5. upeita kuvia! :)

    ReplyDelete
  6. hei mielettömiä kuvia!:-) lisää odotellessa:-)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pian tulee lisää ;) kuvia ja ehkä myös videomatskua!

      Delete
  7. Anonymous10/4/13

    Kenen kanssa olit tuolla? :) maksoitko ite reissua?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun kaverin ja meidän äitien :-) ja kyllä maksoin tiettyjä kuluja ite.

      Delete
  8. ihana new york ja ihania kuvia!! nyciin on kyllä pakko päästä uudelleen :-)

    ReplyDelete
  9. Ihana ei edes riitä kuvaamaan... On pakko, ihan superpakko!!! :)

    ReplyDelete
  10. toi kolmas kuva.. w-a-u! mun matkakuume nykiin vaan kasvaa :--D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;---) hyvä, sittenhän on alettava vaan suunnittelemaan matkaa! :p

      Delete