4/27/2013

PINK

IMG_2054
IMG_2087

Mä oon näin kevään edetessä jokseenkin hurahtanut kaikkeen pinkkiin ja koralliin. Yllänäkyvien lisäks mä oon esimerkiks mennyt hommaamaan jopa koiralle uudet pinkit Hurtan valjaat :-D Ne on hienot! Mä odotan malttamattomana kesää ja rusketusta, pinkki (ja kaikki muutkin värit) vaan näyttää niin hyvältä päivettynyttä kroppaa vasten.

Töitä on nyt viikon verran takana. Mä olin alkuviikosta niin kuollut kotiin päästyäni, että kävin suunnilleen suoraan nukkumaan lihakset hoosiannaa huutaen. En ois ikinä uskonut, että haravointi käy lihaksiin niin lujaa :-D Hyvää selkätreeniä! Torstaina sain pitää vapaapäivän, kun kävin suorittamassa autokoulun kakkosvaiheen loppuun. Nyt mä oon siis ainakin teoriassa täysinoppinut kuski, jee!

Mä sain muuten tänään vihdoin ja viimein valmiiksi sen videon New Yorkin ostoksista, ja ajattelin pistää sen tän päivän aikana tänne. Pysykäähän siis kuulolla!

IMG_1949

4 comments:

  1. Anonymous27/4/13

    Hei voisitko mitenkään linkata sitä teijän new yorkin kämppää, koska itsekin etsitään parhaillaan huoneistoa suht keskustasta ja tuo teidän vaikutti juuri sopivalt, kiitos tosi paljon jos viitsit!:)

    Kaisa

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo viitsin, jos vaan löydän sen! :-D laitan sen tähän sit

      Delete
    2. http://www.homeaway.fi/loma-asunto/p281751

      tässä! me tykättiin tästä kämpästä kyllä tosi paljon :-)

      Delete
  2. Anonymous4/5/13

    olipa kiva video! mut sellane ki olis mis puhuisit:)

    ReplyDelete