3/15/2013

when very angry, swear

IMG_0670zvmnbvm

Kollaasissa näkyvät kuvat on kaikki lukuloman varrella napattuja. Miten noi kaikki näyttää jotenkin kauheesti liittyvän tohon pääasiaan, eli lukemiseen? Tiedäppä tuota ;-D

Mun perjantai on ollut varsin kiva! Enkusta jäi ihan hyvä maku suuhun, vaikka monivalinnoissa tulikin vähän lotottua. Kokeen jälkeen mä iskin lenkkarit jalkaan ja arskat nenälle ja kävin heittää parin tunnin lenkin koiran kanssa tuolla aivan ihanassa säässä. Vitsit että auringolla voikin olla nostava vaikutus mielialaan! Loppupäivän mä oon himmaillut kotona ja hahmotellut vähän noita ennakkotehtäviä. Vihdoin mä alan löytää inspiraatiota niihinkin!

Enää yksi ainoa koe jäljellä! Se on kylläkin pahamaineinen matikka, mikä mua jännittää kaikista eniten. Ei oo kauheen kovat odotukset sen huolella penkin alle menneen prelin jälkeen. No, onneks mulla on vielä muutama päivä aikaa herätellä sisäistä matikkaneroani esiin! Peukut pystyyn...

4 comments:

  1. Hahaa matikka on kyllä joo kiva kirjottaa! Pitkä vai lyhyt, jos saa kysyy? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pitkä... argh, laiskuus todellakin kostautuu nyt :-D

      Delete
  2. Kirjotitko enkussa sen esseen numero 4? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo ;-D hyvä et joku hiffas mun otsikon!

      Delete