3/24/2013

last few days

Tässä tulee pieni kurkkaus mun puhelimen syövereihin ja viimepäiviin!

IMAG1739-pola-tile
IMAG1745-pola-tile
IMAG1746-pola-tile
IMAG1774-pola-tile
IMAG1779-pola-tile
IMAG1760-pola-tile
IMAG1802-pola01-tile
IMAG1801-pola-tile

Tsemmosta! Mä oon nauttinut vapaudesta, mut samalla työstänyt hullulla tahdilla ennakkotehtäviä valmiiksi. Huomisiltaan mennessä pitäis olla viimesetkin varjostukset ja pensselinvedot tehtynä, koska mä aion tiistaina Helsingissä käydessäni kiikuttaa koko helahoidon Otaniemeen ja arvosteltavaksi. Sit voin huoahtaa pari päivää, ennen kuin on aika kaivaa matkalaukut varastosta ja aloittaa ah-niin-ihana pakkaamisoperaatio...

Nyt mun sunnuntai-ilta jatkuu mitä luultavimmin yhden lyikkärityön parissa siinä toivossa, että saisin sen vielä tän päivän puolella lopetettua. Heipsut!

No comments:

Post a Comment