3/20/2013

IM FEELING GOOD


Pitäähän se tulla tännekin vielä hehkuttamaan, että NE ON OHI NYT. Mä oon odottanut ikuisuuden tätä päivää, ja etenkin sitä hetkeä, kun sain jättää sen matikan (lopulta ihan hyvin menneen!) kokeen valvojalle. Alkuun oli epätodellinen fiilis, mut iltaa kohden oon vaan hymyillyt yhä leveemmin ja leveemmin. Huikeeta!!! Onhan mulla vielä ne ennakkotehtävät työn alla, mut ne tuntuu jotenkin niin helpolta ja mieluisalta tohon väkinäiseen pänttäämiseen verrattuna. Kävin tänään hankkimassa viimesetkin tykötarpeet tehtäviä varten ja oon valmis töihin! Ihanaa tehdä välillä jotain luovaa.

Mun yltyvään hypetykseen on ylppäreiden loppuunsaattamisen ohella muitakin syitä, kuten teräväpäisimmät saattoivat tosta kollaasista ehkä päätellä. NEW YORK, I'M COMING! Kyllä, viikon päästä lauantaina mä hyppään lentokoneeseen ja hurautan lätäkön toiselle puolelle ansaitulle lomalle! Syksystä asti kestänyt (tosin vähän repeillyt...) shoppailulakko palkitaan viimein ;-) Shoppailun lisäks luvassa on kymmenen päivän verran kyllä vaikka sun mitä muutakin huippua. Aaaaaaa, en pysy pöksyissäni!

14 comments:

  1. Anonymous21/3/13

    New York, huhhuh, ota mut mukaan! Onnee kummiski ylppäreitte suorittamisesta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. matkalaukkuun vaan ;-) mennessä voi olla tilaa mut tullessa ei välttämättä enää XD kiitos!

      Delete
  2. Anonymous21/3/13

    Tääl ilmottautuu yks kateellinen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm pidä huoli että säkin tuut käymään siellä vielä joskus! :)

      Delete
  3. ää oon kateellinen!! sisko sai synttärilahjaks lähteä viime vuonna äitin ja iskän kanssa ja jätti mut suomeen ja jouduin lähtemään viikoksi sotkamoon... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi eeeiii :-D sun pitää toivoo samaa synttärilahjaa ;-)

      Delete
  4. mäkihaluun nykiin ! mut hyvät sulle , nauti matkastas :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, varmasti nautin! :)

      Delete
  5. oh joy, enjoy! :-)
    nimim. huomenna vielä yhteiskuntaopin reaali edessä ja BigApple ois kans ihan kiva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i will! tsemppiä sulle viimesiin kirjotuksiin :)

      Delete
  6. oi, toi new york kyllä kuulostais houkuttelevalta! mutta näytihän täysillä lomasta just näin ylppäreiden jälkeen varmaan tollanen loma on enemmän ku tarpeen! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, paras keino ikinä nollata vähän ajatuksii kaiken tän kidutuksen jälkeen! :-D

      Delete
  7. W-A-U ! Siistiä :)

    ReplyDelete