3/08/2013

haastetta

Sainpas viimein toteutettua tän Miialta saadun haasteen!

Säännöt:
1. Kiitä haasteen antajaa
2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
3. Ilmoita näillä 8:lle haasteesta
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäs
i

Kiitos MIIIIIIIIA!
En haluis olla tylsä mut oon silti. Haastan kaikki, jotka tän lukee ;-)

IMG_5402

1. Oon huono ottamaan itteäni niskasta kiinni. Paras motivaatio esimerkiks koulujuttujen kanssa on yleensä kiire ja deadlinen lähestyminen. Tänä keväänä mä oon onnistunut pitämään nenän kiinni kirjoissa ainakin joten kuten, mut oon varma, että innokkain pänttääminen tapahtuu takuuvarmasti aina koetta edeltävänä iltana (kuten joka ikisellä koeviikolla lukiossa...) :-D

2. Mua turhauttaa, koska en tiedä, tykkäänkö itelläni enemmän tummista vai vaaleista hiuksista. Nyt kokeillaan taas blondia, mut saa nähdä, viihdynkö niissäkään pitkään.

IMG_3058

3. Mä söin joskus niin paljon Fazerin lontoonraesuklaata, etten oo voinut ajatellakaan syöväni sitä kohta neljään vuoteen.

4. Jos mä en nyt pääse opiskelemaan, niin mä haluisin tehdä jotain repäisevää. Käydä töissä ja hankkia rahaa totta kai, mut myös jotain erilaista. Heittää repun selkään ja lähteä matkustelemaan. Vapaaehtoistyöhön Afrikkaan. Löytää seikkailuja. Jotain, mistä voisin kertoa mun lapsenlapsille joskus vanhana.

IMG_7203

5. Mä en pelkää pimeetä, jos mulla on koira mukana. Vaikka se onkin pikimusta. Tai oli tilanne mikä hyvänsä, niin sen läsnäolo rauhottaa. Saisinpa mä ottaa sen mukaan ylppäreihin nukkumaan jalkoihin pulpetin alle...

6. Mussa on puoli, joka rakastaa materiaa ja shoppailua sekä haaveilee omistavansa vaikka sun mitä. Sit on kans puoli, joka kyseenalaistaa kaiken edellämainitun, kammoaa lottovoittoja ja haluaa olla onnellinen kaikesta aineettomasta. Yleensä mä haahuilen jossain tuolla välimaastossa.

IMG_9357

7. Mä oon viimevuosina kokenut jonkun kultturellin heräämisen - tykkään kauheesti käydä vaikkapa teatterissa, konserteissa tai ihan vaan leffassa. Esimerkiks eilen oli kiva saada vähän muuta ajateltavaa lukemisen keskelle Jaakko Saariluoman Stand Up Show'n parissa!

8. Mulla ja mun poikaystävällä on ihmeellinen huumorintaju. Meillä on ihan päättömiä insidejuttuja, joita kenenkään ei kannata edes yrittää ymmärtää. En anna esimerkkejä, ette kuitenkaan tajuu :-D




No comments:

Post a Comment