2/20/2013

wednesday

IMG_0536
IMG_0539
IMG_0569
IMG_0515
IMG_0501
IMG_0511

Lukulomalla on aika rentoa. Mä heräilen suht rauhassa, jatkan heräilyä aamulenkillä koiran kanssa, luen lehden (kuuluu mun lukusuunnitelmaan äikän kohdalla, kelpaa!) ja avaan kirjat. Kotona on ihanaa olla yksin päivällä, kun on niin rauhallista!

Tänään tuli pieni poikkeus näihin rentoihin rutiineihin, kun kävin koululla enkun kolmen tunnin suullisessa tentissä. Napattiin myös Miian kanssa parit kuvat ennen sitä, toisin sanoen käytiin hankkimassa hyvät hytinät ja kohmeiset sormet. Ei kovin fiksua, ainakaan mun kohdalla, koska oon tulossa kipeeks hyvää vauhtia, mut mitäpä me ei tehtäis onnistuneiden kuvien eteen! Tällä kertaa en kyl menis vannomaan mitään ton onnistumisen suhteen, näistä tuli lähinnä ylivalottuneita ja huonosti tarkentuneita :-D pistetään sen hytinän piikkiin.

Nyt mä meen täyttämään teekupin ja jatkan tän kipeän kurkun parantelua. Rauhallista keskiviikkoillan jatkoa vaan ja tsemppiä kaikille muille lukulomailijoille! :-)

13 comments:

  1. Anonymous20/2/13

    Ootko tehnyt ihan kunnon lukusuunnitelmat? Monta tuntia luet päivässä? Musta tuntuu et oon ihan laiskimus, tuntuu et makaan vaan kotona sarjoja katsellen. No sainpa tänään kuitenkin 20 sivua luettua yhteiskuntaoppia sentään!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo tää on aika joustava tää mun lukusuunnitelma :-D kirjotan siis neljä nyt ja keskityn joka (arki)päivä 1-2 aineeseen. mä meinasin saada tän rullaamaan nyt niin, et noin kymmenestä kahteen yritän opiskella enemmän tai vähemmän keskittyneesti ja lopun ajan voin käyttää ihan muuhun. luen vähän mitä jaksan, ennemminkin asetan jotain pieniä tavotteita joka päivälle/viikolle.
      tsemppiä sulle! kyllä se siitä lähtee :-) kannattaa panostaa siihen itse tekemiseen enemmän ku pelkkään lukemiseen, mulla ainakin jää paremmin mieleen ku teen ite muistiinpanoja tai jotain tehtäviä! :-)

      Delete
  2. musta tuntuu että tuun oleen niiin täynnä fyssaa ja matikkaa tän lukuloman jälkeen... ootko hakemassa jonnekkin nyt keväällä?=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahah ihan sama tunne... :-D voi plää sentään. joo kyllä olen, arkkitehtikoulutukseen :-)

      Delete
  3. Anonymous20/2/13

    Vau, kirjoitat fysiikan, tuli yllätyksenä! Mitä tuo ET tarkoittaa tuossa lukusuunnitelmassasi?

    Tsemiä lukemiseen ja onnea ylppäreihin :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, se voi olla :-D välillä mietin itekin, miks hitossa mä sen kirjotan... mut toisaalta siitä on kyllä varmaan hyötyä jatkossa. ET meinaa arkkitehtikoulutuksen ennakkotehtäviä :-)

      Delete
    2. ainiin ja kiitos! :-D tsemppiä sullekin, jos oot samassa pyörityksessä nyt!

      Delete
    3. Anonymous21/2/13

      Vau! Itsekin olin yhdessä vaiheessa hakemassa arkkitehtikoulutukseen :) Fyssasta on kyllä varmasti hyötyä :) Onnea hakemiseen! :-)

      Delete
    4. voi vaan vierähtää vuosi jos toinenkin sinne hakiessa... no, ei mulla vielä oo ihan hirvee kiire :-D kiitos, onnea tarvitaankin! :)

      Delete
  4. mistä toi paita? ihana! =)

    ReplyDelete
  5. ihanat housut! :) mistä oot ne löytänyt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on ginan kristenit! :)

      Delete