2/24/2013

sunday chilling

IMG_0587
IMG_0575

Tää on ollut niin perussunnuntai. Mitä mä oon tehnyt? En juurikaan mitään. Asunut sohvalla, katsonut Pakoa Netflixistä (ollaan koukututtu poikaystävän kanssa...) ja panostanut syömiseen. Oon pakoillut lukusuunnitelmaa, jonka mukaan tänään ois pitänyt olla ennakkotehtäväpäivä. Eipä ollut, eikä haittaa yhtään! Ihan kivaa kapinoida välillä ja ottaa rennosti :-)

Eilen oli hitusen ekstriimimpi päivä. Mä vietin monen monta tuntia ulkoilmassa ja kävin katsomassa ralleja. Oli varsin kivaa, vaikken mä ton autourheilun päälle kauheesti ymmärräkään. Notskin ääressä porukalla istuskelu ja kuuman kaakaon juominen on aina superjees!

Mä sain äsken kuningasidean pysytellä hereillä vielä tovin ja tsekata Oscarit! Katotaan, kuinka käy, ehkä sänky kuitenkin voittaa ja mä sorrun pistämään koko shown nauhalle... Tulitikut silmiin vaan ja menoks!

6 comments:

  1. Anonymous24/2/13

    ihana toi paita! mistä se on? :)

    ReplyDelete
  2. kiva kuva tuo alempi :)

    http://nniiina.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mäkin tykkään siitä, raikas! :-D

      Delete
  3. Ihan super ihana paita!:) Ja namin näkönen aamupala (?) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eiks oo :) jooo aamupala se on :-D

      Delete