2/25/2013

idag

IMG_0643
IMG_0619
IMG_0640
IMG_0650

Mä, suuri yökukkuja, jaksoin viime yönä katsoa Oscareiden redcarpetjuttuja ehkä tunnin, kunnes päätin luovuttaa ja pistää loput nauhalle. Tänään mä oonkin viettänyt ruhtinaallisesti aikaa telsun kanssa niitä nauhotuksia katsellessa!

Kävin myös kaakaolla tyttöjen kanssa jauhamassa tyttöjenjuttuja oikeen olan takaa. Samalla pistäydyin useammassakin paikassa utelemassa kesätöitä, ja tää loppuilta on kulunut työhakemuksia väsäillessä. Ihme on, jos ei tällä hakemisella tärppää! Helpottunut olo, kun oon saanut taas sysättyä yhden mieltävaivanneen asian pois päiväjärjestyksestä.

Se lukeminen sitten... Tajusin tänään, että aikaa on enää pari viikkoa. Neljätoista päivää aikaa opetella tietämään kaikesta kaikki ja vähän enemmänkin. Ei pysty eikä jaksa eikä haluu, mut on pakko. Oispa tää jo ohi.

Huomenna mä luen fysiikkaa ja lasken matikan tyhmiä laskuja niin hiki hatussa, ettei illalla tarvii epäillä, ettenkö ois tehnyt jotain.

12 comments:

  1. mulla on kans vähän myöhässä iskenyt fakta siitä, että kirjoitukset on oikeesti kulman takana. kauhea stressi ja kriiseily, mutta eiköhän tästä nyt selviä. sittenpähä on lukio pulkassa eikä tartte stressata muusta kuin yo-mekosta ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. sinäpä sen sanoit! oi vitsit miten ihanalta ja rentouttavalta kuulostaa stressi yo-mekosta :-DDD kohta on sen vuoro ♥

      Delete
  2. Anonymous26/2/13

    Kannattaa ladata MAFYnetti!:D jos ei jo oo. Siel on matikan ja fysiikan tehtävii:) ite oon tykänny, ku sitä nyt oon käyttäny ku alkaa noi kirjat tympii:/ suosittelen muilleki abeille!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no meille mainostettii sitä kyllä koulussa, en totta puhuen ees muistanu koko paikkaa ennenku sanoit :-D onks sitä helppo käyttää ja millasii ne tehtävät on?

      Delete
  3. ihanaa kaakaota :>>

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. herkkua ♥ ja vielä mintun makusena!

      Delete
  4. Aaaa mikä nuttura <3 Mäkin haluun noin pitkät ja paksut hiukset. Ihana asu btw! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, siellä on sisällä sellanen donitsi :D

      Delete
  5. Anonymous28/2/13

    Kyl mun mielest on aika helppo käyttää MAFYnettiä:D ja siel sivuil mist sen voi ladata on video joka opastaa alkuun:) siel on ihan perus sievennystehtävistä vaikeisiin yo-jokeritehtäviin. Vanhoja yo-tehtävii on mulle tullu usein vastaan nii hyvää harjotusta senki puolesta:) tosta fysiikasta en osaa mitää sanoo ku ite en sitä lue. Siel on eri aihealueiden tehtävii ja voit päättää mitä tehtävii sulle tulee ja jos et osaa nii siel on opetusviseoit, jotka on ihan hyviä:D ja selkeet tarkistukset tehtävis. Kannattaa käydä kattomassa, en nyt tiiä saako tästä mun tekstistä paljoo irti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei no mun pitää käydä lataa se :D ehtiihän tässä vielä vähän reenata...

      Delete
  6. voisitko tehä meikkipostauksen :)? ja jos oot jo tehny, nii voikko linkata?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En oo koskaan tehnyt meikkipostausta, joten voisin ihan hyvn väsäillä sellasta tässä joskus! :)

      Delete