1/24/2013

wednesday's

789845
IMG_1796
IMG_1746
neule H&M, farkut Dr. Denim, vyö Aleksi 13, kengät Converse, rannekoru Gina Tricot

Yllä eilistä asua! Mulla ei tosiaan ole tapana esitellä mun asuja täällä kovinkaan usein, koska niissä ei mun mielestä ole mitään esiteltävää :-D Mut tässä tuloo taas. kertokaa toki jos jotakuta sattuu kiinnostamaan edes himpun verran, niin voin alkaa miettiä näihin panostamista vähän syvemmin.

Tästä voisin tehdä luontevan loikkauksen siihen tosiasiaan, että mulla on kuulkaas enää kolme päivää koulua jäljellä! Miitäää... Mihin aika menee, mihin se oikeesti karkaa? :-D Mä en ole vielä henkisesti läheskään valmis parin viikon päässä siintäviä prelejä saati niitä hemmetin ylppäreitä varten. Apuvaa. Mulla ei pariin kuukauteen tule olemaan tekemisen puutetta, koska kaiken valkolakin eteen tehtävän raatamisen lisäks mun pitäis ottaa selkoa myös arkkitehtikoulutuksen ennakkotehtävistä, jotka julkastiin tällä viikolla. Paino sanoilla ottaa selkoa, herranjestas sentään.

No, viis tästä. Huomenna luvassa tuplasynttäribaardit whoop whoop!

18 comments:

  1. ihana asu, oot tosi nätti! :)

    ReplyDelete
  2. ihana! ja kuvat älyttömän kivat (niin kuin aina) :-)!

    ReplyDelete
  3. oot hurmaavan näkönen! :--)

    ReplyDelete
  4. älyttömän ihania kuvia!:-)

    ReplyDelete
  5. Munmielestä on kiva lukee ja kattoo näit asupostauksia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mut kiva kuulla! :-) ehkä niitä tulee vielä lisää...

      Delete
  6. simppeli, mut tosi kiva asu ! (-:

    ReplyDelete
  7. ihana asu! ois kyl kiva nähä näit useemminki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! haha, se on sit ruvettava myös panostamaan noihin asuihin enemmän :--DD

      Delete
  8. ooi oot tosi kaunis!! :-)

    ReplyDelete