1/02/2013

those little things to be happy about

IMG_9693
IMG_9695

Mä skippasin tänään aamutunnit ja menin suosiolla vasta kahdeksitoista kouluun. En sano, että kouluun paluu olisi näin tuntunut juurikaan helpommalta tai lyhyemmältä, mutta ainakin mä sain viettää ihanan ja rauhallisen aamun! Aamut on parhaita - jos ne siis on täysin kiireettömiä ja niihin kuuluu rauhassa heräily, hyvä aamupala, lehti ja ehkä myös pieni aamulenkki!

Eilen mä aloin näin vuoden alkajaisiksi kirjata ylös kaikkia pieniä asioita, joista voi olla onnellinen. Mautonta tai ei, mulle tuli jotenkin hyvä fiilis niitä miettiessäni! Ja niitä myöhemmin selaillessa voi saada vähän hymyä sateisiinkin päiviin :-)

Tänään mä siis lisäsin sinne kiireettömät aamut.

12 comments:

  1. Mulla on iha sama aamujen kanssa. On niin ihanaa kun on aikaa, eikä tarvitse kiireessä laittautua ja syödä nopeesti aamupalaa ennen kouluu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep! :) btw mä en ymmärrä, miten jotkut voi jättää aamupalan syömättä :-D siinähän menee koko päivä pilalle!

      Delete
  2. oi, ihana rento maisukkeli!<3
    mut hyihyi senki lintsari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi♥ no mikä ite ooot ;D ainii ei sulla ookkaa kouluu ku kaks tuntii viikossa O_o

      Delete
  3. Ihana idea, olen tuota samaa ideaa itsekin miettinyt, ehkäpä sen teen. ;) Pakko vielä yhtyä tuohon että nuo kiireettömät aamut ovat niitä parhaita. Onneksi niitä tässä jaksossa on!

    Hyviä jatkoja sinullekin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. siitä vaan :) hah onnekas, mulla ei nimittäin ole... ei vaan onhan mulla sit kolmosjakson kevätpuoliskossa ihan kivat aamut!

      Delete
  4. mä rakastan aamuja, ne on ihan parhaita<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin mäkin tietyissä määrin :-)

      Delete
  5. Anonymous3/1/13

    aamut on hirveitä, en ymmärrä miks jotkut haluu herätä aikasin.. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aamut nimenomaan on hirveitä, jos herää liian aikasin :-D se, että saa nukkua riittävän pitkään ja heräillä rauhassa, on parasta ;-)

      Delete
  6. oi kiireettömät aamut on ihan parhaita ! ♥ just sellaset, kun saa herätä kuinka tykkää ja syödä aamupalan rauhassa. päivä lähtee niin paljon mielekkäämmin käyntiin, etenkin tällaselle aamu-uniselle. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. en vois olla enempää samaa mieltä! :-D

      Delete