1/31/2013

mun keskiviikko

IMG_9931
Kukkuu! Näin alkoi ensimmäinen kouluton päivä noin kello kymmenen aamulla.

IMG_9923
Mä voisin ylistää rauhallisia aamuja ja aamupalahetkiä varmaan loputtomiin, ne vaan on niin parhaita! Tänään mä aloitin päivän tuorepuurolla ja hedelmillä, nam.

IMG_9926
Söpöt joululahjaksi saadut ruutushortsit ja lisää aamuvarpaita!

IMG_9935
Sit vähän meikkiä naamaan.

IMG_9950
Meikkausapulainen...

IMAG1517-tile
Aamupalalta huristeltiin sitten kaupunkiin. Mä kävin uusimassa passin sekä järjestelemässä meidän kirppispöytää ja viemässä sinne vähän lisää kuteita. Yritin myös epätoivosesti edetä mun äikän esseen kanssa tyylikkäästi kahvilan hälyssä, mut ei siitä tullut mitään :-D

IMG_9957
Mukaan tarttui myös vähän jutskuja mun penkkariasua varten!

IMAG1525-tile
Järkyttävässä vaakasuorassa lumisateessa suoritetun lenkin jälkeen (näytettiin Anniinan kanssa suunnilleen lumiukoilta) menin salivuoroon ja sählyilemään.

IMG_9961
Ruokaaaa ja salkkarit!

IMG_9992
Loppuillan mä oon yrittänyt opetella vähän jotain huomista matikan koetta varten, mut fiilikset on olleet kuta kuinkin tällasia :-D Miten tää motivaatio tuntuu vaan kasvavan loppua kohden...

Nyt mä voisin vielä hetkeksi kaivaa ton kirjan esille ja esimerkiks avata sen, ja sen jälkeen ehkä pujahtaa unten maille. Hyvää yötä!


8 comments:

  1. ihanalta vaikuttava aamu ja päivä :) tsemppiä matikkaan, miullaki huomen :s

    ReplyDelete
    Replies
    1. sitä se olikin :-) tsemppiä tosiaan tarvittiinkin, toivottavasti sulla meni hyvin! mä en sanois niinkään:DD

      Delete
  2. Anonymous31/1/13

    kiva päivä :-) millä asetuksilla kuvaat ? ne mitkä on siin kiekos jota voi sillee pyörittää ja sit ne et päivänvalo, keinovalo jne. ni mitä käytät noista kahista ? :-) ku et ne o tolle vähä keltasii tai tommosii jänni noi kuvat:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä kuvaan manuaalilla (kiekossa M) ja säädän ite aukon ja valotuksen tilanteen mukaan. en käytä ollenkaan noita päivänvalo yms juttuja, niistä tulee mun mielestä vaan jotenkin kelmee tai muuten huono sävy kuviin. oon muokannu nää kuvat ihan koneella tän värisiks ku nää on :)

      Delete
    2. Anonymous31/1/13

      oii ootpa ihana! mitä kulmakynää käytät? ja miten ne on noin täydelliset!! kerro kaikki niksit ;)!

      Delete
    3. Hahah, kiitos :D tässä mulla on sellasta diorin kulmakynää, se näkyy tossa kuvassa! Ei mulla oo mitään erityisiä niksejä kertoa, kunhan nypin noita tarpeeks usein ja yritän piirtää symmetrisesti :D

      Delete
  3. Anonymous1/2/13

    millä kirpparilla sul on kamoja? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wilmassa & Wihtorissa Mikkelissä, pöytä 12 :) vielä ens keskiviikkoon asti!

      Delete