1/09/2013

dee

IMG_9769
IMG_9772

Päivän piristys! Mä sain tänään postissa ylläolevat popottimet ja täytyy sanoa, että Vagabond ei kyllä petä koskaan. Kyseisen merkin kengät on yksinkertaisesti vaan niin ihania ja laadukkaita, että mä voisin haalia itelleni vaikka jokaisen parin niistä. Materialismionnellisuus ♥

Tän kenkähypetyksen vastapainoksi mä ajattelin paasata taas vähän tästä kouluhelvetistä, jota myös kuuluisaksi loppukiriksi kutsutaan. Enää kuukausi jäljellä. Järkyttävä väsymys ja pilvenpiirätäjän kokoinen läksypino joka ikisenä päivänä. Kaikki tunnit on niin kuivia ja tylsiä ja asiaa tulee niin valtavasti, ettei ainakaan mun aivokapasiteetti tunnu riittävän, ei sitten lainkaan.

Plää. Mä yritän nyt suunnata katseen maaliskuun loppuun ja siihen hetkeen, kun jätän matikan kokeen valvojalle ja poistun (toivon mukaan) vihon viimeistä kertaa siitä piinaavasta salista. Oi autuutta! Mä odotan niiiiiiin kovasti. Etenkin, kun keväällä mua odottaa ainakin yks varsin superi juttu!

2 comments:

  1. aah täydelliset <3 !

    http://anni-exceed.blogspot.fi/

    ReplyDelete