1/12/2013

2013 jar

IMG_9791kl

Mä oon viimeaikoina törmännyt kyseisen tyylisiin purkkeihin useammassakin eri paikassa, ja niistä inspiroituneena mä halusin itsekin tehdä samanlaisen. En tiiä, onks tää joku kovinkin vanha juttu jo, mutta mulle ainakin suhteellisen uusi! Tohon purkkiin on siis tarkotus koota kaikkia pieniä kivoja muistoja ynnä muuta kuluvan vuoden varrelta. Mun mielestä tää on hurjan ihana idea! En malta oottaa, että pääsen vuoden lopussa kippaamaan ton purkin sisällön pöydälle ja tsekkaamaan, mitä kaikkea ihanaa mä sainkaan kokea :-)

15 comments:

  1. Ihana idea !!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eiksoo! ja ei kovin vaikee toteuttaa :-)

      Delete
    2. voi itekkii ! :---) sitku vuoden lopus kattoo ni vähän siistii!

      Delete
    3. niinpä! musta on ihanaa just löytää esimerkiks jotain vanhoja päiväkirjoja ja lukee niistä kaikkee mitä oli jo täysin unohtanu :D tää on vähän sama juttu!

      Delete
  2. voi miten söpö juttu!:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/1/13

    Ihanaa! Voiku jaksaisin koko vuoden ite kerätä tollast rasiaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaksa ihmeessä, ei oo varmastikaan kauheen hankalaa :) kirjottaa vaan aina lapulle, kun jotain mieluisaa tapahtuu, ja sujauttaa purkkiin!

      Delete
  4. voi ku söpö toi purkki! mäki oon alottanu tommosen :-)

    ReplyDelete
  5. mäki oon tehny tollasen, niin söpö idea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hieno juttu! jepjep, supersöpöö :----)

      Delete
  6. tää on niin ihana idea, miten en oo vieläkään saanu aikaseks tehä tuommosta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei vielä oo liian myöhästä, siitä vaan tekemään! :)

      Delete
  7. Vähä hyvä idea ! En oo missää aikasemmi ite törmänny vielä tälläsee, vois itekki tehä :)

    ReplyDelete