1/18/2013

18/1

IMG_9758-tile

Mä oon syönyt paljon kiinalaista ja hedelmiä, vältellyt velvollisuuksia, ylittänyt itseni pitämällä puheen englanniksi, innostunut piirtämään 3D-kuvia yhtenä viikonloppuna, jatkanut tanssitunteja, jumpannut pohkeet hullun kipeiksi, päntännyt fysiikkaa, löytänyt söpöt housut Lindexin lastenosastolta, haaveillut vaatekaapin totaalisesta uudistamisesta sekä tästä innostuneena varannut kirppispöydän parin viikon päähän.

Terkut vaan täältä äikän tuplatunnilta! Mä odottelen malttamattomana viikonlopun alkamista, tänään on nimittäin luvassa vähän pirskeiden järkkäilyä poikaystävän synttäreiden kunniaksi :-)

10 comments:

  1. ihanat noi pöksyt!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mustakin! Ihanan pehmeet ja kivat jalassa :-)

      Delete
  2. Ootko oikeesti piirtäny ton 3D kuvan? voi vitsi miten siisti! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen olen :-D kiitos!

      Delete
  3. Anonymous18/1/13

    missä kirpparilla käyt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei mulla oo mitään sellasta vakkaripaikkaa, mut toi pöytä me varattiin kahen kaverin kanssa mikkelistä wilmasta&vihtorista :-)

      Delete
  4. Anonymous18/1/13

    mitäää toi 3D kuva!? toihan tulee tuolt yliki aivan ku siinä ois oikee laatikko vau!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinhän se tekee ;--) määzikkiä!

      Delete
  5. oohhh toi 3D-kuva on supermakee!! :) ps mmm toi hedelmäsalaatti näyttää namilta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) mmmmjoo se oli herkkuu!

      Delete