12/29/2012

2012

Tää lopuillaan oleva vuosi vilisti silmien edestä kyllä ihan valtavalla vauhdilla, eikö? Tiivistäminen on aina vähän hankalaa, mut mä tein parhaani ja kokosin tähän parhaita paloja menneiltä kuukausilta.

Tammikuun ensimmäisinä päivinä mä laadin listan, mitä haluan tehdä tänä vuonna, ja mä luulen, että sain rustattua niistä ihan kiitettävän määrän.

tammikuu
kylmä, kylmä, kylmä, muuta mä en muista.

helmikuu
wanhoja, glitteriä, ja glamouria. mä voin edelleen sanoa wanhojenpäivän olleen yks mun elämän parhaista päivistä.

maaliskuu
edelleen oli kylmä. ja kaunista. hiihtolomalla oli ihanaa olla viimein tekemättä mitään.

huhtikuu
alkava kevät ja instagramaddiktoituminen

toukokuu
vappu, meksikobileet, fiilistelyä ja vuoden ekat lämpimät säät ja auringonotot.

kesäkuu
lakkiaisia ja konfiksia, mä babysitterinä ja ripari-isosena.

heinäkuu
ihania ihmisiä, kesätöitä, kylmiä kelejä ja harvoista hellepäivistä täysillä nauttimista.

elokuu
kreeta, ihana kuumuus ja rusketus. oli tyhmää mennä kouluun.

syyskuu
ylppärit ja voi aamen sentään. mun elämä koostui kasasta ruotsin- ja psykankirjoja.

lokakuu
ihana helpotus koulun suhteen, synttärit ja läpäisty inssi!

marraskuu
viikonloppuisin tapahtui aina jotain kivatsuu, hihi.

joulukuu
joulu, joka alkoi liian nopeasti mutta tuttuun tapaan ihanissa tunnelmissa.

3 comments:

  1. Ihania nää kuvat :-) mahtavaa uutta vuotta sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja samoin sinne!! :-)

      Delete
  2. niin kauniita ja tunnelmallisia kuvia ! ihanaa :--)

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    ReplyDelete