12/18/2012

18/12

IMG_7203-tile
IMG_7226
IMG_7117
IMG_7109
IMG_9385

1 Mä ja mun lauantaiset räpsyttimet! En tosiaankaan käytä irtoripsiä usein, koska oon tosi tumpelo niiden kanssa. Harvinaista herkkua siis ja ihanan juhlavaa!
2 Lauantain rientoja - Mickey and the Mice:n coverkeikka paikallisessa baarissa huippukivoissa fiiliksissä!
3&4 Myös mä kuulun niihin, joiden mielestä ei tunnu vielä yhtään joululta, ja jotka ei millään meinaa sisäistää, että ens maanantaina on jouluaatto. Siispä mä yritän tässä hiljaksiin viritellä joulutunnelmia leipomalla kaikkia jouluherkkuja ja polttamalla paljon kynttilöitä. Kohta voisin lisäks kaivaa Rajattoman joululevyn esille, sen kuuntelun jälkeen joulufiilis on kyllä taattu!
5 Me krepattiin hiukset lauantaina tanssinäytöstä varten ja mä pysyttelin säkkäräpäänä aina maanantaille asti. Kreppirauta taikoo niin ihanan kuohkeet ja paksut hiukset! Ja niin, mä kävin viime viikolla vaalentamassa tätä tukkaa taas vähän. Tästä kuvasta on tuskin kuitenkaan huomattavissa juuri mitään eroa edelliseen :-D

1 comment:

  1. Rajattomat, oot ehkä ensimmäinen samaa ikäluokkaa oleva joka tietää niistä ja vielä selvästikki arvostaa :)) Oon niin kauan ku muistan käyny jokasen joulukonsertin ja muutaman muunki keikan kattomassa. Tähän on kyl vähän erityinen syy, nimittäin yks naislaulajista on mun äidin serkku ja sitä kautta tullu aina kuunneltua niitten musaa :)) meilläkin soi niitten joululaulut kotona melkeen koko joulun :)

    ReplyDelete