11/08/2012

NIMIKORU

Tässä pieni ylläripylläri korvaamaan mun viimeaikoina vallinnutta postaamattomuutta...

IMG_6279
IMG_6290

Törmättyäni näihin superihaniin nimikoruihin blogissa jos toisessakin mä oon alkanut elättelemään toiveita myös omasta yksilöstä, ja tässä joku aika sitten mä uskaltauduin viimein ottamaan yhteyttä nimesi.fi -nettikauppaan ja ehdottamaan pientä yhteistyötä. Kuinka ollakaan, eilen mä sitten kävin poimimassa postilaatikosta valitsemani korun, eli hopeisen Carrie -nimikorun, ja en vois olla enempää tyytyväinen! Tää pääsi heti ehdottomasti mun korukavalkadin topkolmoseen.

Ja jotta tää olisi vielä vähän huikeempi juttu, mä sain tilaisuuden arpoa myös teidän kesken yhden nimikorun! Arvontaan voi osallistua kommentoimalla tähän alle jotain kivoja terkkuja mulle ja pistämällä mukaan sähköpostiosoitteen. Arvonta-aikaa on viikko, eli ensi torstaihin kello 23:59 mennessä tulleet kommentit pääsevät mukaan! Onnea kaikille tasapuolisesti :--)

Käykää toki kurkkaamassa sivut
! Mainittakoon vielä, että alekoodilla Maisa7 saa kyseisessä nettikaupassa tehdyistä ostoksista 10% alennusta 31.1.2013 mennessä!

54 comments:

  1. :-) sun blogissa parasta on kuvat, ois kiva nähä sun postauksia useemminkin! mut ymmärrän kyllä täysin ettei aina ehdi postaamaan, kun omakin postaustahtini on niin harva :-D

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/11/12

    sun blogi on yks mun lemppareista! kirjotat ihanasti ja blogin ulkoasu ja etenki kuvat miellyttää mun silmiä tosi paljon! :-) beda-@windowslive.com

    ReplyDelete
  3. sun blogissa on tosi ihania kuvia ja semmonen rauhallinen tunnelma! :) majuriha@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. sulla on sun blogissa aina tosi ihania kuvia! toivottavasti sulla ois vaan enemmän aikaa tehä useemmin postauksia :-)

    janninanni@gmail.com

    ReplyDelete
  5. sun blogi on tosi kiva ja kuvat on upeita! :-)

    tiia.hakli@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. tykkään sun blogista tosi paljon! sun blogi on oikeestaan yks mun lempiblogeista. sulla on aina niin ihania postauksia. tykkään sun kirjotustyylistä ja kuvat on aina tosi ihania! :-)

    rronja_27@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. sulla on tosi kiva blogi, aina kivoja kuvia ja postauksia ja tää ulkoasuki on ihanan simppeli :-)

    espi-@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. sun blogis on ollu heti siitä lähtien kun aloin lukemaan tätä niin mun lempiblogeja koska sulla on selkeitä kuvia & oot ihan älyttömän nätti:)

    nekkujj@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Sun kuvat on aina ihania ja tekstiäki yleensä sopivasti sekä sitä on kiva lukea! :---)

    ida_seppanen@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. tykkäilen blogistas, harmi kun postaat niin harvoin )-: ps. noi nimesi-korut on ihania <3

    pauwee@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. sun blogi on vaan ihan paras, ja siistii olla mukana välillä ;)hahah
    postauksia vois tulla useemmin, mut minä jos joku tiiän että sulla pitää kiireitä koulussa, nimim. ai mulla loppuki koulu jo 12, sulla taitaa olla matikkaa ja fysiikkaa vielä XD
    noh ei mulla nyt muuta, ois vaan niin siistii saada tommonen koru...
    etköhä sä tiiä mun terveiset meijä telepatian kautta (Y)
    ps. en malta oottaa tiedät-kyllä-mitä-reissua ;)
    ei mulla muuta :-----D

    anzu_liini@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyyyyyhmä ♥ :DDDDDDDD joo mä sain sun taka-ajatukset telepatian kautta:D hihih kevättä ootellessa ;----)

      Delete
  12. oi vitsi mikä arvonta ja sun blogi on kyllä ihana:)

    sanifani4@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Sul on tosi ihanii kuvia, mut vois tulla useemmin postauksia

    _laurah@hotmail.fi

    ReplyDelete
  14. siun blogis on älyn kiva ja kuvat on huippuja! (:

    ae_morethanthis@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Ihana arvonta! Ja sul on kivoi kuvii aina :-) saara1306@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Tykkään sun blogista ja sullon tosihienoi kuvii :)

    llolleropallero@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. tykkään tosi paljon sun blogistas :) hauskaa viikonloppuu sulle!

    henssi@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Parasta sun blogissa on kuvat ja arkinen, rento tunnelma! :-)

    sarza_94@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. ah ihana arvonta!! sun blogista löytyy tosi kivoja kuvia ja ihanan pirteitä ja piristäviä postauksia! :--)

    kaistale@windowslive.com

    ReplyDelete
  20. Sun blogissa on tosi kivoja kuvia :)

    adalmiina@windowslive.com

    ReplyDelete
  21. Oioi aivan mahtava arvonta, ois huippua voittaa! :-)
    Sulla on tosi kiva blogi, tekstiä ja kuvia on sopivassa suhteessa, ja kuvat on mielettömän hyviä ja tunnelmallisia! Plus ollaan samanikäisiä niin siltäkin osalta kiinnostaa :-)

    nnnmari@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Ihana arvonta!! sun blogissa on kivoja ja selkeitä kuvia, ja pirteitä postauksia :)

    ttiazi@luukku.com

    ReplyDelete
  23. Sun blogis on ihana. Se tuo aina piristystä päivään uusilla postauksilla ja saa suun muuntumaan leveään hymyyn :-)

    pauliina.sarvi@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Monde8/11/12

    hei sun blogi on kivan maanläheinen ja tykkäään kuvistas! :))

    moona.taskila@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Anonymous9/11/12

    Ison kuvat ja selkee ulkoasu tekee sun blogista hyvän!=) sonjahedstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Sulla on aina kivoja kuvia ja mielenkiintosta tekstii:) ja sulla on upee tyyli!

    mariajokinen-@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. oi että ! himottais tollaa koru :D mut tosiaa, meijän pitäis nähä ja sun blogis on yks mun lemppari :>:>

    saaruskainen93@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Tykkään sun blogista paljon :) ja nyt en vaan sano tätä siks että voisin osallistua arvontaan,vaan jokainen sun postaus on aina mielenkiintonen ja kuvat aina siistejä vaikka aikaväliä oiskin paljon :)

    julle_252@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. oi että tollanen koru ois ihana, oon osallistunu varmaa jokaseen tämmöseen arvontaan mitä nyt kaikissa blogeissa on ollu :-D ja nii oot mun mielestä tosi hyvä kuvaamaan ja tää blogin ulkoasu on just ihanan simppeli!
    taru.heikkinen@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Anonymous9/11/12

    sun blogis on ihana :) rossi--97@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. noita koruja on aina tosi monissa blogeissa arvottavana enkä mä koskaan voita..no mut sun blogi on tosi kiva koska sulla on selkee ulkoasu,kivoja kuvia ja kirjotat myös tosi hyvin. :)

    elisa_t@windowslive.com

    ReplyDelete
  32. oon seurannu blogias jo pitkään ja tykkään kovin vaikka et postailekaan kovin usein niin on sit aina kaksin verroin kivempaa ku oot tehny postauksen ja oot tosi nätti ja kuvas on kivoja! :-)

    jennika_t@msn.com

    ReplyDelete
  33. oon aina halunnu tollasen korun :) ei haittaa vaikka postauksia tulis harvemmin kun niiden postauksien ja kuvien laatu on aina tosi hyvä!

    ReplyDelete
  34. löysin sun blogis vast vähän aikaa sit mut tää iski jotenki heti! selailin kaikki sun vanhat postaukset läpi ja ei voi muut sanoo kyl ku et mahtavaa! jatka samaan malliin :p eniten tykkään ku tää blogin ulkoasu on näin simppeli mut silti kiva ja kuvaat kans hullun nätisti! :-) ja sun hiukset mmmm<3 riii-na@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. ihana koru ja ihana blogi ja ihana sinä ! :)

    vuoristorata@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. haluan voittaa tän..!:( mutta joo sun blogi on tositosi kiva ja oot niin kaunis ja tykkään näistä kaikista kuvista ihan hirveesti!

    iitsi-piitsi@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. ooi tommonen ois niin unelma :c sullon ihana blogi ja ihanat kuvat :3 ♥

    unicornsaretrue@hotmail.fi

    ReplyDelete
  38. oon vasta löytäny tän blogin, mutta nous mun top 5 blogeihin ehdottomasti!! :) ooo rupes oikeen himottamaan nimikoru.. :)

    ReplyDelete
  39. emmmi9/11/12

    Ooi! Aina kun jossain blogissa tämmösen nimikorukisan nään niin aivan pakko osallistua, noin on niin upeita koruja! :-) Sun blogi on tosi ihana, ja oot inspiraationlähde mulle, kiitos! Hauskaa loppusyksyä! ♥

    emmi.rasmus@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Anonymous9/11/12

    Sun blogis on toosi kiva!! Voisit vaan lisätä jotain teemapostauksia kuten vaikka huonepostaus tai jotain en oikee tiiä:D sposti oon p.i.n.j.a@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Tykkään ihan sikana AINA sun blogin kuvista!! :-) Niissä on sellanen tietty fiilis, mitä ei muiden blogeista oo mun silmään pomppinu. Se tekee tästä erilaisen, huikeen ja sellasen minkä uuden postauksen haluu aina nähdä :-) oot muutenki tosi sellasen aidon olonen tyttö ja kauniski vielä kaiken lisäks! :)

    jassuinassuin@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Anonymous9/11/12

    Oi kun näyttää kivalta toi sun koru! Sulla on aina upeita kuvia:)

    enkal_@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. noniin eli nnäit hyvii puolii sun blogis vois luetella vaikka päivät pitkät mut sanon nyt vaa pari :) aluks ainaki, tää sun blogis on ihanan valoisa ja tälläne raikas ja sit tykkään kans sun kirjotustyylist, se on jotenki erilaist mut silti sitä on helppi lukee, sit sun kuvat on ihania ja kaiken plussana sinä oot viel tommone tosi kaunis :)ja ihana tuo koru!!

    emsku.karikoski@hotmail.fi

    ReplyDelete
  44. sun blogi on yks mun ehdottomista suosikeista! vaikutat tosi ihanalta tyypiltä ja sun ottamat kuvat on upeita :----) ja ihailen ihan vain pikkuisen sun hiuksias.....♥

    sayhellotojenni@gmail.com

    ReplyDelete
  45. sulla on ihania kuvia, oon seurannu tätä blogia piitkään!

    omeee_@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Kivat kuvat ja sopivasti tekstiä! :--)

    tubutuz@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. sun blogi on yks mun lemppareista ehdottomasti! :-) Tykkään sun tavasta kirjottaa ja kuvat on aina supersiistejä ja hyviä! kaiken lisäks oot vielä tommonen kaunotar niin ihan huippublogi kyllä♥ :)

    inkku-95@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Sulla on aivanihana blogi ja liityin lukijaksi! ♥

    sanni-981@hotmail.com

    ReplyDelete
  49. Oispa kiva omistaa tollanen koru<3
    Sulla on kiva blogi!
    nnoora.p@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. RAKASTAN sun blogia!! Kuvat on jotain täyttä ihanuutta koska niistä paistaa semmonenn lämpönen fiilis aina :-) Oot tosi kaunis nuori nainen ja sulla on oikee asenne elämään! Jatka samaan malliin <3

    bellamiukumauku@netti.fi

    ReplyDelete
  51. Tosi kivan näköinen toi sun koru, oon pitkään itsekin miettinyt sellaisen hankkimista mutta aikas kalliita ovat olen huomannu. Kuitenkin hieno blogi ja pidä tällaista yllä! :) Hyvät syksyt ja tulevat talvet.

    t. Laura (laura.serell@abo.fi)

    ReplyDelete
  52. Tollanen ois niin ihana!

    sleepingsoulmate@gmail.com

    ReplyDelete
  53. iha huippu tää sun blogis!:) sul on kiinnostavii postauksii, kuvat on upeit ja tekstiiki on kiva lukee:)

    ek.alexandra@hotmail.com

    ReplyDelete