11/18/2012

I LOVE SURPRISES

IMG_6717
IMG_6720
IMG_6747
485943jykg
IMG_6751
IMG_6726
IMG_6722
IMG_6756

Tosiaan, mä sain poikaystävältä mun synttärilahjan tänä viikonloppuna.

Perjantaiaamuna Pieti tuli hakee mua kouluun, niinku normaalistikin, mut autoon hypätessä se käännytti mut takas ja patisti pakkaamaan kaiken tarpeellisen viikonlopun varalle. Mä olin tietty ihan täpinöissäni, yllätykset on parasta maailmassa eikä mulla ollut hajuakaan mihin me oltiin lähdössä!

Mä olin osan automatkasta kirjaimellisesti silmät sidottuna (tai ei ihan kirjaimellisesti - mulla oli vaan pipo silmillä, muuten se olis varmaan vaikuttanut joltain kidnappaustilanteelta :-DDD), ja kun mä avasin silmät, oli vaan maantietä. Kun me sitten kurvattiin sivuun ja mä näin IKEA-lippujen liehuvan, tajusin, missä ollaan. Ei menty siis millekään ihanille ikeatreffeille, vaan tehtiin visiitti Kuopion uuden IKEAn kupeessa olevaan kauppakeskus Matkukseen. Siellä me vähän herkuteltiin ja kuljeskeltiin kaikessa rauhassa, ja mä nappasin mukaan noi pari ihanaa rentoiluvaatekappaletta!

Sitten matka jatkui seuraavalle pysäkille eli Kuopion Rauhalahteen. Oli kyllä aivan ihana viikonloppu! Ei mikään hoppu mihinkään ja avoimet suunnitelmat. Me nukuttiin pitkään, nautittiin hotelli-aamiaisista, rentoiltiin kylpylässä, käytiin moikkaamassa mun Kuopiossa asuvaa mummia sekä keilaamassa, syötiin hyvin ja kunhan köllöteltiin ja kateltiin leffoja hotellihuoneessa. Niin täydellisen rennot pari päivää parhaassa seurassa! On tuo aika ihana ♥

Viikonloput koeviikon alla ois varmaan hyödyllistä käyttää opiskeluun, mut mun mielestä vähintään yhtä hyödyllistä ellei hyödyllisempää on nollata vähän ja latailla akkuja tulevia epätoivon hetkiä varten ;-)

20 comments:

  1. toi kuulostaa kyllä täydelliseltä viikonlopulta! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eikä pelkästään kuulosta ;-)

      Delete
  2. ei oo totta, kuinka sulosta!! :) oon täällä aivan kateellinen, kunpa mutki yllätettäis samalla lailla! :> mä en yhtään tykkää yllätyksien odottamisesta, tai siis siitä tietämättömyyden tunteesta jos joutuu odottamaan ennen ku yllätys paljastuu :-D mutta voi juku ootte söpö pari! :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah :-D mä taas tykkään just siitä kun ei tiiä mitä tapahtuu!! esimerkiks kun avaa lahjoja. pitää olla jotain jännitystä elämässä ;-)
      hihii kiitos :)

      Delete
  3. Vähänkö ihana viikonloppu! :>

    ReplyDelete
  4. Eikä, miten sulosta! Kuulostaa ihanalta ja täydelliseltä viikonlopulta :-) Täällä ollaan myös kateellisia, kelpais kyllä mullekin tollanen yllätys.. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :---) no eiköhän kaikki saa joskus kivoja ylläreitä, ei vaan voi tietää, koska ne tulee ;)

      Delete
  5. eikä ihanaa ja suloista! ite en kyl tykkää kauheesti yllätyksistä, mut toi voiski olla jo ihan kivaa :--D

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipä sitä kovin paljoo kivempaa synttärilahjaa vois toivookaan ;-)

      Delete
  6. Voi mikä ihana mies ! :-D

    ReplyDelete
  7. rakastan kanssa yllätyksiä ja kuullostaa aikas ihanalta viikonlopulta ! harmi, ettei mun poikaystävä paljo mua yllätä tollasilla )-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih ne on parasta!! no, ehkä se vielä joku päivä yllättääkin, jossei millään reissulla niin jollain muulla pienellä ja ihanalla jutulla :)

      Delete
  8. apua, ihana mies!! :) vaikka näin vastaeronneena saattais tuntuaki ärsyttävältä tämmöset postaukset, niin kumma ettei edes tunnu, vaan oon tosi ilonen sun puolesta VAIKKA en edes tunne sua haha :-D Ootte ihan hirmusulonen pari :) ja ps Kuopio Rauhalahti on muuten tosi kiva paikka! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi, oot ihana :-DD♥ kiitos :) jep, rauhalahti on jees!!

      Delete
  9. Anonymous21/11/12

    kuinka kauan ootte seurustelleet? =) ootte söpöjä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. reilut kolme ja puol vuotta :-) kiitos!

      Delete
  10. Voi että, ihana poikaystävä sulla :) ♥ Kivoja kuvia!

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete