11/14/2012

hempeetä

conssitll
IMG_6690
IMG_6681

Kuvat eiliselta, kun mä taistelin koko illan äikän esseen kanssa sekä pesin mun converset, mikä ei kylläkään mennyt ihan nappiin...

Mä lastasin pesukoneeseen siis kahdet valkoiset conssit, joista toiset oli aidot ja toiset ne Kreetalta mukaan tarttuneet feikit. Otettuani kengät koneesta mun piti vähän hieraista silmiäni - ne molemmat oli muuttuneet pinkeiksi...? Vaan mä voin onnistua tässä, ottaen huomioon ettei sinne rumpuun tosiaan ollut jäänyt mitään punaisia sukkia tai muita yllätyksiä. No, ne aidot yksilöt pelastaakseni mä liotin niitä yön yli Vanishissa ja pesin vielä kerran, ja nyt ne näyttää lähestulkoon yhtä valkosilta kuin pitäisikin. Mitä nyt pientä vaaleanpunasta vivahdetta on havaittavissa edelleen... Vähän piristystä harmaaseen marraskuuhun :-D

Onks kellekään muulle käynyt näin? Mä en keksi tälle muuta selitystä, kuin että niissä feikeissä oleva punainen viiru, mikä converseissa yleensäkin on, oli laskenut vähän väriä. Huoh. Mä suutuin niille typerille värjääjäkengille ja jätin ne oman onnensa nojaan kodinhoitohuoneeseen, enkä edes mieti niiden loihtimista takaisin valkoisiksi!

14 comments:

  1. Ne on iha söpöt maisa, ja niiku sanoitki että vähä väriä marraskuuhun ;--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo :-D muttakun en mä haluu mitään pinkkejä.................

      Delete
  2. ou nou, feikeistä lähteny väri :-((

    ReplyDelete
    Replies
    1. epäilen vahvasti että joo :-D

      Delete
  3. voi hitsi! no hei vaaleenpunanen on nyt uus valkonen ;D

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. voi eiii:-( ite pesasin kans omat converseni yks päivä, mutta oli kyllä aidot ja ainoostaan yhdet. voi olla tosiaa että feikeistä se väri lähteny :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mäkin oon pessyt mustia, eikä niille oo käyny kuinkaan, tai ei ainakaan siks koska mustassa ei näy muut värit XD

      Delete
  5. haha apua :D No, mitäs pienistä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD jep, pikkuvikoja!

      Delete
  6. mä oon pessy valkoset sata kertaa vähintää ja ei oo ikinä lähteny väri, eli niinku itekki sanoit nii ne feikit luultavasti värjänny :D

    borntobeasuperstar-ellu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. niinpäää, hitto mä en enää ikinä osta edes feikiltä haiskahtavia converseja mistään! :-D

      Delete
  7. laita kuvaa niistä pinkeistä, olis kiva nähdä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo pitää laittaa! :---D

      Delete