11/11/2012

GIRLS' FRIDAY

IMG_6552
IMG_6551
IMG_6559
IMG_6562
IMG_6573
IMG_6566
IMG_6578
IMG_6593
hilpeitä ihmisiä...

Perjantaina me ajateltiin vähän nollata ja pidettiin oikein kunnon tyttöjenilta pitkän kaavan mukaan! Linnottauduttiin illansuussa Annalle syömään take away kiinalaista, höpöttelemään mukavia, nauramaan meidän oudoille tavoille sekä toki myös laittautumaan ja vähän alottelemaan, kunnes suunnattiin baariin. Oli niin mielettömän kivaa ja mulla on kyllä aivan huippuihanat tytöt ♥ nimim. jalat turtana tanssimisesta kiittää ja kuittaa!

Kiitos myös teille ruudun siellä puolen osallistumisesta tohon arvontaan ja kaikista ihanista terkuista! Helpottavaa kuulla, et suhteellisen moni tuntuu ymmärtävän tätä mun hajanaista postaamista edes jollain tasolla :-D Jos bloggaamisen puitteissa vois lausua jonkun moton tapaisen, niin mun ois ehdottomasti ei se määrä vaan laatu. Mä postaan sillon, kun mulla todella on postattavaa, enkä turhuuksissani vain pakon edestä. Kiitos siis kärsivällisyydestä! Aivan liian suurien taukojen varalta mä kuitenkin ottaisin teiltä mieluusti vastaan jotain vähän erilaisempia postausehdotuksia, koska niitä ois siistiä toteutella :-)

4 comments:

  1. Waau sulla on aivan ihana blogi! Tykkään tästä tosi paljon. ♥ Ja toi on ihan totta et laatu korvaa määrän.

    Hei haluisin kysyä sulta, et miten oot saanut nuo blogiarkistot tuolla alhaalla silleen ettei ne oo peräkkäin pystysuorassa? Ku sullahan nui kaikki on vaarasuorassa, kuinka se on mahdollista? :-)

    > hennadiennaa.blogspot.com
    ^ vilkase mun blogia jos kiinnostaa (-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon ♥ oon tehny ihan vaan sellasen tekstigadgetin sinne ja lisänny noi kuukaudet sellain linkkeinä peräkkäin. sinne pitää sit vaan muistaa aina lisätä uus kuukausi, tajusin just et en oo varmaan moneen kuukauteen muistanu päivittää sitä XD

      Delete
  2. ihania kuvia! voi ei mul on niin ollu haaveena syödä take away kiinalaista just tollasesta boksista :-D

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! hahah ihana haave :-D ja varsin helppo toteuttaa ;)

      Delete