11/29/2012

every great story happened when someone decided not to give up

IMG_6835
IMG_6821
IMG_6822
IMG_6824
IMG_6809

Hrr miten kylmä ulkona on... Onneks voin juoda teetä lämpimän viltin alla leikkiä lukevani huomiseen fysiikan kokeeseen. Koeviikko on tosiaan yhtä vaille valmis, sit alkaakin lukion loppurutistus kertauskurssien ja tappolukkarin merkeissä. Mä kun luulin, että viimenen jakso ois se helpoin. Niin se monilla varmaan onkin, mut mä vietän jo pelkästään fysiikan ja matikan tunneilla 15 tuntia viikossa... Thankgaad mulla on ens viikolla poikkeuksellisesti kuitenkin vaan kaks päivää koulua!

Mä tein tiistaina jotain, mitä oon suunnitellut tekeväni jo pitkään, mut en oo vaan saanut itteäni niskasta kiinni. Kävin uimassa kolmen vuoden tauon jälkeen! Mä tosiaan lopetin kilpauinnin lukion alkaessa ajan (ja motivaation...) puutteen takia, enkä oo sen koommin käynyt altaassa kertaakaan. Kyllä kannatti mennä! Tekniikka on jäänyt lihasmuistiin ihan hyvin, mut se, jaksanko uida läheskään samalla draivilla enää, onkin oma lukunsa... No, nyt mä yritän käydä kerran viikossa polskimassa ja herättelemässä peruskuntoa henkiin!

Kuvissa näkyy tällä kertaa mun noukkima saalis poikaystävän siskon kirpparille matkalla olleen ikeakassin sisällöstä. Löysin mm. huippukivan biker-takin ja Bronxin ihanat korkkarit. Ton Vilan valkosen pitsipaidan mä kävin shoppailulakkoa uhmaten ostamassa, koska oisin kuitenkin hommannut sen tyylisen joskus ja se oli vieläpä 20 prossan alessa!

7 comments:

  1. Ai että miten söpö toi teesuodatin homma! :D
    http://idiontit.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha niin on! en ees tienny et meillä on tollanen, löysin vaan ettiessäni yhtä toista ja paljon tylsempää suodatinta ;-)

      Delete
  2. Kivoja kuvia ! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/12/12

    missä kirpparilla sä käyt? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en pahemmin käy kirppareilla, kun ei täällä päin oo mitään kivoja :-D

      Delete
    2. Mut nää kaikki on siis mun poikaystävän siskon vanhoja :-)

      Delete