11/20/2012

20/11

IMG_6789-horzpp

Koulukoulukoulu. Musta tuntuu, et hukun näiden konseptien alle. Äikkä on ihan sairaan työllistävää, etenkin, kun kahden päällekkäisen kurssin kaikki työt kasaantuu näin jakson loppuun. Mä oon työstänyt jo varmaan kolmesataa tekstitaitovastausta, esseetä, aikajanaa ja muuta shaibaa. Niin kuivaa ja tylsää, blaa. Kirjottaminen ihan kivaa, mut tollanen tekstitaitonipotus on kyllä ihan syvältä sieltä.

Oon muuten unohtanut hypettää täällä, että mulla on ajokortti! Eihän tää tuukaan ku kolme viikkoa myöhässä :-D Pääsin siis kirjalliset ja inssin läpi ekalla, vaikka jännitinkin molempia niin hemmetisti. Mä jännitän yleisesti ottan suunnilleen kaikkea, mut ainakin ton inssikammotuksen panikointi oli jotain ihan järkyttävää. No mut, läpi män!

Hypettääkseni vähän lisää mä ajattelin paljastaa tännekin viime viikolla saatujen ylppäreiden tulokset. Oon nimittäin enemmän kuin tyytyväinen! Ruotsi M ja Psyka E! Ei sitä siis ihan turhaan stressailtu koko syksyä :-)

Nyt mä voisin ennen peiton alle pujahtamista koettaa vielä lopettaa pari äikän tehtävää, jotka oon jättänyt roikkumaan puolivalmiina tohon pöydälle. Odotan kai, et ne kirjottais itse itsensä loppuun. Miksei se voi olla mahdollista, oi miksi?

2 comments:

  1. Onnea kortista ja tosi hyvistä tuloksista kirjotuksissa ! :) Saat olla ylpee itestäs !

    ReplyDelete