10/03/2012

wednesday

IMAG1080-tile

hahah pakollinen täsmäkoulunvessas -kuva ja pari muuta juttuu puhelimesta!

Mulla on tänään varmaan ensimmäinen ilta koko syksynyä, etten oo velvotettu tekemään mitään, ihanaa. Kävin aamulla tekemässä koeviikon vikan kokeen ja sen jälkeen oon koulujutuista vapautumisesta huolimatta kylläkin huidellut paikasta toiseen koko päivän. Kävin uhmaamassa shoppailulakkoa noutamassa läjän ens jakson koulukirjoja, jonka jälkeen mulla oli pimeäsimulaattori (joka päättyi karmaisevaan kolariin pysäköityneen auton kanssa omg) ja ajotunti siihen perään. Olin tänään ihan hutilo ton autoilun suhteen, mut eipä tässä ihan vielä tarvii mikään mestari olla... :-D Muutaman viikon rutistus ja sit mua odottaa ne kuuluisat synttärit ja toivon mukaan myös läpipäästy inssi. Apuaa.

Heti kotiin ajeltuani mä lähdin lenkin kautta salivuoroon ja poden nyt tätä ihanaa oloa niin liikkumisesta kuin siitäkin, ettei tarvii tehdä yhtään mitään! Eipä tässä kummempia, hyvää keskiviikkoillan jatkoa sinnekin puolen ruutua :-)

6 comments:

  1. Ah sama fiilis! Paitsi et mulla on koulujuttuja mut en tee niitä kovinkaan ressissä koska joku outo relaxvaihe päällä haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah mullakin oli ainakin tossa koeviikolla :-D kaikki oli ihan pläääää

      Delete
  2. Oivoi mullaki pääty toi pimeäsimulaattori varmaan kolmesti kolariin! Ja mun mielestä koko juttu oli ihan turhaa, sinäänsä! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin no periaatteessa ois tuol ulkona ihan tarpeeks pimeetä jo, mut tositilanteessa harjotellessa ei ois ollu kovin kiva pamauttaa päin autoo tai peuraa... :-D

      Delete
  3. Anonymous4/10/12

    hassu juttu, aina kun ostan uuden paidan niin sullakin on sellanen samanlainen :-D toi korallinvärinen paita on ihana<3 meillä on hyvä vaatemaku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah, selkeesti hyvä maku joo! mitä muuta oot ostanu? :-DD

      Delete