10/19/2012

SYYSLOMAFIILIS

IMG_5929ps
IMG_5950ps

Huhuhuhuu, nyt on kyllä luvassa sen verran toiminnallinen syysloma, että kivet ja männynkävyt ja mummelit ja kumppanit alta pois vaan!

Oon oottanut ja murjottanut vierestä jo ikuisuuden, kun tasaisin väliajoin kaikille muille on tipahdellut sitä ikää ja mun synttärit on kummitelleet jossain kaukana lokakuussa. Nyt on lokakuu, ja ens torstaina mäkin saan viimein ne maagiset kahdeksantoista vuotta mittariin. Meneeks aika nopsaan tai jotain?

Mulla ja itseasiassa mun kolmella kaverilla on synttärit aika lailla saman viikon sisällä, mulla ja Miialla jopa peräkkäisinä päivinä. Siispä me ja pari muuta ollaan organisoitu hulppeat privatepartyt halloweenteemalla keskiviikolle! Mahtavaa päästä taas vähän tuulettumaan mahtavalla porukalla, ai että.

Loppuviikosta on luvassa lisää äksöniä, jonka oli tarkotus pysyä salassa multa, mut se ei tietenkään onnistunut :-D Ei se mitään. Oli yllätyksiä luvassa lisää tai ei, perjantaina suunnataan kohti etelää, eli Tallinnaa!

Nyt sit vaan hyvää syyslomaa teille muillekin, joilla se tänään alkoi, ja tsemppiä arkeen niille, jotka lomailivat tällä viikolla ;-)

6 comments:

  1. ihanat hiukset siulla! :)

    ReplyDelete
  2. onpa sulla ihanat hiukset : )

    ReplyDelete
  3. Anonymous21/10/12

    mikä tää fontti on :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. verdana mun tietääkseni, jos tota tekstien fonttia meinaat :-D

      Delete